Stressigt värre!

Bejbi körde mig till jobb i morse. 
Så skönt att börja dagen utan stress när man visste hur de skulle bli ;) 
 
Fick sluta tidigare för att springa till bussen.
Till Hyllie där jag mötte upp Milli och följde med henne till tandläkaren.
Första gången hon var där då vi har bytt så jag skulle fylla i lite papper!
 
7 minuter senare sprang jag till bussen igen
Bort till läkaren för att ta en massa prover.
 
De var förvirrade så fick lämna blodprov 3 gånger ;( 
Även urinprov!
 
Sen mötte jag upp min systerdotter Thea som följde med hem =) 
 
 
1 Klara Andersson:

skriven

oj 3 gånger!

2 Tessie:

skriven

Sv; Hehe, ja tårtan blev uppskattad och god. Hon som fyllde år är en choklad torsk kanske man kan säga :)
Jag håller verkligen med dig, sushi is the shit! :D

3 Ellen Gräntz:

skriven

sv: Jag med! Har du några tatueringar? :)

4 vivi:

skriven

Åh jag avskyr sådana dagar! Jag brukade vara jättebra på att planera, men sedan jag fick barn är det som att börja om på noll... måste lära mig igen :P
Nu är det snart event, tjoho!
Kram

Kommentera här: