Restaurangslunch

I torsdags var jag ledig och mamma och jag hade bestämt att vi skulle åka ner till stan.
Jag var så sjukt sugen på kinamat så det blev det till lunch =) 
 
  
 
Sen strosade vi runt i det underbara vädret.
Shoppade en del och 7timmar senare var jag hemma igen =) 
 
1 Celine:

skriven

Åh men lyx!

2 jonna:

skriven

ja, verkligen! :) Tack!
Åh, mums, så gott!

3 Släpp taget. följ flödet:

skriven

Vad gott det såg ut!! :) Skönt att vara hemma igen kan jag tänka mig haha :)

4 JoJo:

skriven

låter som att du hade en mysig dag tillsammans med din mamma! :D

sv; nej jag vet! jag hatar när nätet krånglar! jag blir så frustrerad då. haha ja man blir rent handikappad som du skriver xD

5 Pauline:

skriven

men så gott och härligt!

6 Karin:

skriven

Ser underbart ut! :)

Sv: Vad roligt att du vill vara med i veckans blogg hos mig :)
Vinnarna dras på söndag, lycka till :)

7 Boel:

skriven

Mums vad gott!

Sv: Tack :)

8 Nea :

skriven

Vad gott!! :)

9 Nathalie Tegelstam:

skriven

Mums va gott :) kram

10 MALIN:

skriven

Vad gott! Kinamat kan ju aldrig gå fel :)

11 Alice:

skriven

noom vad gott det ser ut!

12 Charlotta Hägg:

skriven

Sv: Ja, riktigt gott :) Och jag har börjat blogga från en ny blogg nu, charlottahagg.blogg.se , kika gärna in och berätta vad du tycker om den! KRAM :)

13 Mia Forsberg:

skriven

Mums med kinamat! :)

Åh då tycker jag det är läge att du provar den där kvargen, för den är suprsmarrig! :) Särskilt med frukt och musli, yummie!

14 Ellen:

skriven

MUMS! Hungrig jag blev nu.

Kommentera här: