Man får passa på

När flickornas farmor var här över helgen så passade jag och bejbi på att åka ner till stan på kvällen.
 
Vi tog tåget för en gång skull. 
Rätt mysigt =) 
 
 
 
Drack en god juice på ett ställe vi aldrig sett innan =) 
 
 
Kom in mitt bland alla feminister som var ute och promenerade i stan
 
 
 
Sen fortsatte vi till en bar där jag tog en drink och han spelade lite på en maskin.
 
Sen blev det nattamat på mc donalds ;) 
 
1 Alice:

skriven

Mysigt!

2 Karin Lygnersjö:

skriven

Låter riktigt härligt! :)

Sv: Hihi ja visst är hon :)

3 Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Så mysigt att ni fick en kväll för er själva. Kan tänka mig att det är välbehövligt:)

4 Ida ♔ Foto:

skriven

Ha en bra helg! :)

5 CAICAIS.BLOGG.SE ~ :

skriven

Så mysigt!

6 Elin:

skriven

Lät kul! :)
sv: ja de var supergoda :D

7 Life of Johanna:

skriven

Lät som en härlig kväll =)

8 Nathalie Tegelstam:

skriven

Härligt :) Ha en fin kväll! kram

9 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Härligt! :)

10 - Caroline:

skriven

Såg ut som en bra dag! :)

11 Emmelie:

skriven

HIHI, klart man får passa på :-D

12 jonna:

skriven

ja, verkligen skönt :)
Åh, det tåget är så gulligt. Åker tåg 5-6 dagar i veckan, men bara åkt det en gång :) Synd. haha

13 Emma:

skriven

Lät roligt! :D

14 yasmine mamma till dennis och angelina:

skriven

tack
ska bli så skönt önskar dig en fin kväll
kraaam

15 MATILDA ROSQVIST:

skriven

Låter som en trevlig kväll :)

16 Lotta:

skriven

Sv: Tack så jättemycket, det behövde jag verkligen få höra nu!! Känns som att hela livet är upp och ned efter att det tog slut mellan Emil och mig… men jag jobbar verkligen på det. Så det betyder mycket :) KRAM!

17 kaffehörnan:

skriven

Vad mysigt detta låter. Kram

18 Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan:

skriven

Sv: Taack fina du!! Du är så himla gooo!

Yes, visst är det så. Min har varit som bortblåst men nu hoppas jag att den är tillbaka för att stanna (:

Massvis med kramisar till dig underbaring! Hoppas att du mår bra <3

19 Malin:

skriven

Men så skönt med en kväll på tu man :)

20 ullie:

skriven

ni verkar hahaft det msyigt D
här är det sådär men nu en ny veckan kram

21 ullie:

skriven

hoppas allt är bra.

22 Johanna Marie.se:

skriven

Ja klart man ska passa på, så mysigt!

23 Mikaelas tårtor och bakverk:

skriven

Visst är det! Så mycket godare än färdigköpt vaniljsås också:)

24 Släpp taget. följ flödet:

skriven

Man får verkligen passa på :) Skönt med lite "egentid" ibland. :)

25 kaffehörnan:

skriven

Vad mysigt

Kram

26 Celine:

skriven

Härligt!

27 Michailas:

skriven

Mysig kväll :)

28 tess- mamma till Malin & Olivia:

skriven

Oh, det låter ju helt underbart det där!

29 Emelie:

skriven

Låter härligt :D

Kommentera här: