Iväg en stund =)

Efter några timmar här så åkte mamma hem och strax efter kom bejbi från jobb.
 
Vi hoppade alla in i bilen och åkte tilll Bara. 
Skulle hälsa på broren min med familj.
Men blev först ett stopp hos pappa o Maggan då de befann sig där.
 
Sen gick vi hem till min bror ch drack kaffe.
Pojkarna satt och pratade bilar som vanligt,
Tindra och Milton såg på film på hans rum, Teo sov och vi tjejer pratade en massa skit ;) 
 
Nu sitter jag i soffan och andas lite innan tvätten ska hängas.
Sen blir de sängen då jobb kallar tidigt! 
 
Men finns de något skönare än att sitta uppe när alla andra sover?!
 
 
Ge mig sommar och värme!!
Bild från Italien i somras <3
 
1 Kajsa-Stina:

skriven

Det låter som du haft en mysig dag! Vad kul att hälsa på bror och dricka kaffe hos honom. Älskar verkligen att umgås med min familj då dom betyder så mycket för mig. Fin bild på dig och pojkvännen också. Längtar något oerhört efter sommaren jag också <3

sv: Jag håller verkligen med dig. Det är så krångligt att variera sina maträtter att jag blir rent utav tossig! Fattar inte varför det ska vara så svårt haha.. Får försöka googla och leta inspiration på så vis eller kolla ännu mer på matlagningsprogram och inspireras från dom haha :)

Så himla härligt att vi går mot ljusare och varmare tider nu alltså. Solen skiner utanför fönstret och bara det gör så att man blir på så mycket bättre och gladare humör! Planerna för dagen är att äta lunch med pappa i stan och sedan ikväll se på melodifestivalen med familjen. Ska bli spännande att se vem som kammar hem vinsten ikväll. Kollar du och vem tror du vinner i så fall och vem hoppas du på? :) Hoppas du mår bra och får en fin lördag!

Stor kram till dig <3<3

2 Lillabus:

skriven

Låter som en bra kväll och hoppas det går bra på jobbet. Härlig bild på er!

Jag är i vecka 26 och mår riktigt bra. Har mått bra under hela graviditeten än så länge så jag klagar inte :)

3 J:

skriven

sv:
och vad heter den?

4 linah:

skriven

fin bild på er!

5 Anonym:

skriven

Sv: tack detsamma :D

6 Viktoria Eriksson:

skriven

härlig bild! längtar också till sommaren! .)

7 Pauline:

skriven

Låter härligt!

8 mamma mindy:

skriven

God förmiddag..så fina ni är tillsammans vännen..Du kan mejla ditt mobil på fb så är det lättare att få i hop en dag..kram kram

Kommentera här: