Har ni besökt rean?

En bokslukare som man är så kunde jag inte hålla mig borta från bokrean.
Det gick bara inte fast jag hade lovat mig själv att inte gå dit. 
 
Hittade några böcker som fick följa med hem.
Bland annat: Ensamma hjärtan och hemlösa hundar
 
Jag har nog 15 böcker som ligger och väntar på att jag ska läsa dom.
Därför jag inte skulle dit ;) 
Men snart är det semester och sommar.
 
 
 
En bra bok på stranden!!
 
1 KassandraPalma:

skriven

jag läser så sällan!

2 Jennisbeauty:

skriven

Härligt med bokrea!

3 CAICAIS.BLOGG.SE ~ :

skriven

Till och med jag som ALDRIG läser tycker om att fynda på bokrean :)

4 Dan Thor:

skriven

Hur kommer det sig att du jobbar och varannan helg då? =)

Kul, haha, ja Ikea har den effekten =)

Hur mår du annars?
Vad gör du? =D

Kram

5 FrökenTV, bloggen om tv och film:

skriven

inte hittat något på rean än

6 Anonym:

skriven

Köpte en bok på rean här för ett tag sen :)

~ Woopwoop, rabattkod på min blogg på en webbutik, endast för alla som vill! :D In på boardin.se för att ta del av den! ~

Kommentera här: