Vårdcentralen igen

Igår gick jag och Tindra till vårdcentralen igen för att ta om en massa prover.
Och jag är så trött på att vara sjuk och känna på mig att det är något i kroppen.

Så lite pengar fattigare, blod o urin fattigare fick jag diagnosen som jag redan visst jag hade!
Urinvägsinfektion igen!

Tindras prover såg jätte bra ut och de skickde iväg nytt urin på odling. 

Febern är borta för oss båda så i morgon väntar äntligen jobb och skola för oss :D


1 ullie:

skriven

samma som här.. gud så trött man är på dessa baciller nu ! usch vill ha sommar så alla går bort o vi får lite d vitamin .

2 Carolina Thoor:

skriven

Jobbigt att både ni två kände er dåliga och jobbigt att du har fått urinvägsinfektion. Men tog du blodprov för det? :) varför inte enbart kissprov? :)

Sv; Tack ska du ha :D
Javisst! :D det var hur häftigt som helst :D

3 Rebecca:

skriven

Oh vad tråkigt att du är sjuk så mycket :( hoppas det ljusnar för dig snart <3

4 Släpp taget. följ flödet:

skriven

Åh det är ju hemskt att ha!
Nu var det jättelänge sen jag råkade ut för det men det är gaalet besvärligt! Hoppas det blir bättre snart! :)

5 Nathalie Tegelstam:

skriven

Hoppas det blir bättre! kram

6 Lillabus:

skriven

Skönt att ni kan återgå till jobb och skola nu. Inget kul att gå hemma och vara sjuk.
Med mig är allt bara bra.
Kram

7 Pauline:

skriven

vad tråkigt :(

8 Alice:

skriven

jobbigt! hoppas det blir bättre!

9 Klara Andersson:

skriven

stackarn då!

10 JoJo:

skriven

usch vad tråkigt! krya på dig sweetie! <3

sv; ja jag älskar att åka på mässor! :D vi fick med oss en del nya idéer hem och det fanns mycket inspiration där! :) du ska se hur mycket gratisgrejer jag fick med mig hem också! hahaha!
kram

11 Viktoria Eriksson:

skriven

åh, krya! <3

12 Kajsa-Stina:

skriven

Men nej vad jobbigt! Urinvägsinfektion är ju så drygt att ha. Hoppas du fick med dig några bra mediciner hem och att du snart känner dig piggare igen.

sv: Åh tack så hemskt mycket! Vad glad jag blir att du tycker det. Det betyder supermycket verkligen att få höra det :)

Jo tack jag mår helt okej. Måendet går upp och ner men nu på senare tid så har det varit mest bra ändå så jag är nöjd! Hoppas jag kan få en fortsatt fin vecka utan äcklig ångest som kommer och förstör..

Låter inget vidare att du känner dig så trött vännen :( Jag hoppas verkligen det vänder för dig snart så du återfår krafterna igen <3

Hoppas du får en fin onsdagskväll :)
Kramar <3

13 eleanor:

skriven

Är du intresserad av gratis sakeR? Kika då in på min blogg www.eleanorw.blogg.se :D Kram

14 N:

skriven

Usch himla jobbigt att behöva gå till vårdcentralen, hatar sånt!

Kommentera här: