Two night stand

Såg filmen Two night stand för ett tag sen =)
 
 
 
En snöstorm tvingar två människor att ofrivilligt umgås efter ett one-night stand
1 Jasmine:

skriven

sv:
varsegod =)

2 Mia Forsberg:

skriven

Ja jag tycker också det är skoj med såna listor, både att läsa och göra :)

Jag har också haft semester från bloggen i nästan tre veckor, det har bara varit tidsinställda den senaste tiden eftersom jag varit uppe hos släkten i norr och inte haft tillgång till internet. Men nu är jag tillbaka och bloggandet kommer bli som vanligt igen! :) Har massor att blogga om, visa bilder och besvara alla kommentarer.

Hade du en bra jul och nyår? :)

3 Flisan:

skriven

Den filmen vill jag se :D

4 Klara Andersson:

skriven

åå den vill jag se!!!

5 ❤ BAMBI ❤:

skriven

Veckans Vackra är igång! :D Varje vecka dras 2 vackra bloggar som länkas med sin header! Kika in och kommentera bara att du är med så hör jag av mig när vinnarna är dragna! :D
Puss och kraam /Bambi

6 Susan:

skriven

Den filmen verkar härlig!

Kraaaam

7 Paulina:

skriven

har hört mycket bra om den där filmen!

8 Jenny Karlsson:

skriven

sv: tusen tack!

Var den värd att kolla på?

9 FrökenTV, bloggen om tv och film:

skriven

den är bra

10 Sarah:

skriven

Va den bra :)

11 Alice:

skriven

Var det bra? tänkt se den :)

12 jonna:

skriven

ja verkligen :)
Var den bra?

13 Evelyn:

skriven

Är den värd att se? Funderar på det! :)

14 Yvonne:

skriven

Den var så långdragen

Kommentera här: