Säg aldrig aldrig.

Förra veckan när jag låg nerbäddad har jag sett en hel del på film.
 
Jag såg bland annat Säg aldrig aldrig (And so it goes) 
En romantisk komedi
 

Det finns en miljon skäl till att intetycka om mäklaren Oren Little och det är precis så han vill ha det: han beter sig avsiktligt motbjudande mot alla som korsar hans väg. Oren vill inget hellre än att sälja ett sista hus och gå i pension i lugn och ro - tills hans son plötsligt dyker upp och lämnar av ett barnbarn som Oren inte ens visste att han hade. Orens liv vänds upp och ned då han inte har en aning om hur han ska handskas med en snäll, övergiven nioåring. Han dumpar istället över henne på sin bestämda och älskvärda granne Leah och försöker därefter återuppta sitt gamla liv som om ingenting hänt.

Men så småningom tvingas Oren att öppna sitt hjärta. För sin familj, för Leah, och för livet självt.

 
1 Ninni - Vimsiga mamman:

skriven

åh aldrig sett

2 Lillabus:

skriven

Låter som en riktigt bra och fin film.

Händer i kväll?

3 jonna:

skriven

Ja, det tycker jag också :) hehe.
Hoppas du har haft en bra tisdag!

4 Anna:

skriven

Låter som en fin och mysig film :)
Svar: Ja, det är en riktigt bra serie! Tröttnar nog aldrig på den.

Tack, det har jag :) Du med?

5 danten89:

skriven

Gott det låter la då va ^^
Men jag älskar tunna pannkakor<3
Mums ;)

Grymt, jag mår bra, trött efter jobbat morgon :P
Haha.

Händer annars då?
Livet rullar på?

kram

Kommentera här: