Promenad i stan

Flickorna var iväg idag. Miranda hos en kompis och Tindra på kalas :)

Så vi tog en lugn förmiddag o sen hämtade vi upp mamma och åkte ner i stan.

Hon ville klippa sig, så det gjorde vi först.
Sen promenerade  vi runt vid möllan och fönstershoppade :)

1 Life of Johanna:

skriven

åh måste med klippa mig... får ta tag i det i veckan och iaf boka tid! :)

Ja vilken tur vi båda haft, tänker hålla hårt i min Erik! :)

2 J:

skriven

sv;
detsamma!

3 Elin:

skriven

lät som en skön dag!
sv: ja visst var den bra :D

4 rebeccafornstedt.blogg.se:

skriven

Vad roligt :) skönt med lite "vuxentid" :)

5 Petra:

skriven

sv mm det är mycket just nu sen mår jag inte bra hellre

6 danten89:

skriven

Hur klippte hon sig?=)

Hur är läget annars?

Jag har myst hela helgen :

kram

7 Tea:

skriven

Lät som en riktigt lugn och bra dag gumman! :D
SV: Åh ja men eller hur alltså, kunde inte sagt det bättre själv fina du hihi =)
jag har haft en kanonbra vecka och nu är det dags för nya tag och ny vecka imorgon. Hoppas du med hade en bra vecka vännen min? :) några planer för nästa vecka? massa kramar <3

8 jonna:

skriven

ja, allt är så snyggt. Det är från Gina Tricot :)

9 Susan:

skriven

Halloj knastjejen hi hii....

Kommentera här: