Nu ska jag beta av lite

Idag kom älsklingen och hämtade mig efter jobb =) 
Lyx!
Vi plockade även upp Tindra på vägen hem,

Nu har han kört hem, Tindra äter mellis och jag ska beta av lite av alla underbara kommentarer jag fått =) 

 
 
 
1 Beatrice:

skriven

Jo de är samma här har oxå vart i från bloggen ett tag.
Vad gör dudå? kram

2 Petra:

skriven

sv den har varit helt underbar

3 Julia Jansson:

skriven

låter härligt!

4 danten89:

skriven

I mellandagarna? Näe.. då är INTE ens julen över. =)

Men man kan ta ledigt.
Det kommer jag alltid göra jul. =)

Härligt, det är okej, med dig? :)

Vad hittar du på?

kram

5 Jeanette - Livet i London:

skriven

sv: Min helg var toppen :)

6 Viktoria Eriksson:

skriven

härligt! :)

7 Ninni - Vimsiga mamman:

skriven

Skönt o bli hämtad :) själv fick jag vada i snö för å hämta storkillen.. Jättekul :p

8 NICOLE:

skriven

Alltid Kul med kommentarer :)

SV: jag har haft det toppen haha :) Hoppas du med haft det!

9 Life of Johanna:

skriven

Det är underbart med kommentarer! :)

Min helg har varit kanon din med hoppas jag

10 danten89:

skriven

Julen pågår till Trettonhelgen eller ja ända till Tjugondaknut, som är imorgon om man så vill :)
På Trettondagen kom ju de tre vise männen med gåvor till Jesus, så då firar ju många jul med klappar ju =)

Inte alls så mycket extra som man kan tro på jul eller nyår, eller storhelg överhuvudtaget.
Har jobbat både påsk, midsommar, nyår osv förra året, inte mycket i extra :(

Jag taggar till för att jobba inatt =)
Vad blev det? :)

kram

11 Charlotta Hägg:

skriven

Sv: Ja, han är hur underbar som helst och när han ligger sådär över hela sängen och man ska gå och lägga sig så vill man knappt flytta på honom för han är så söt :D

12 Klara Andersson:

skriven

Åå det är bästa känslan när man ska läsa alla underbara kommentarer

13 natalia:

skriven

Jodå min dag har varit bra sj? :D

14 Lilla Malin:

skriven

Hoppas du är ifatt nu då :)

SV: Jodå, vi har haft en bra helg. Det har inte hänt så mycket eftersom mannen jobbat men lugnt och skönt har det varit :)

15 Boel:

skriven

Härligt att bli hämtad :)

Sv: Tack!

16 Jennisbeauty:

skriven

Låter härligt! :) kram

17 Mamma Mindy:

skriven

God morgon snäckan..Här kunde det varit bättre..åkt på förkylning och vax propp i örat som inte vill ge med sig så man hör knappt något på högra örat...mår inte så bra så denna mamma får stanna hemma denna dag från jobbet..Hoppas att allt är bra mer dig och tjejerna..När man mår bra igen får vi försöka få in någon dag att träffas på fika eller träna tillsammans,,kram kram

18 Flisan:

skriven

sv: haha ja eller hur! :P

19 shazi:

skriven

härlig:)

20 MADDISENJ.SE:

skriven

Ja det är himla mysigt. Jag är i v. 36 nu så liten kan ju komma i princip när som helst :p Helgen var fin med firande av sambons 30-års dag och även lite lugn och ro hemma. Hur var din helg?

21 Cassandra:

skriven

Fin och intressant blogg du har :)

22 Mia Forsberg:

skriven

Ja jag är riktigt nöjd med julklapparna och julaftonen överhuvudtaget :) Läste ditt inlägg ovanför om nyår, verkar som att du hade en bra nyår :) Tyckte tiden flög iväg den dagen. Jag och mamma började lugnt hemma med god mat, bingo och snacks, sen efter bingo blev det att gå till min kusin och festa, så då blev det alkohol i mängder, shots, fyrverkerier osv :P Jättekul kväll och natt som slutade först vid 04, hah :D Jo jag hade det jättebra uppe hos släkten i norr, var så himla mys att vara hemma hos dem 2 ½ veckor och umgås :) Var ju ½ år sedan jag såg dem sist, och nu dröjer det till sommaren igen.

Jag håller också på att beta av kommentarer nu, är en hel del, haha :) Var inte inne på bloggen igår och svarade på kommentarer så har dubbelt så mycket att göra nu ikväll. Tur att jag har vilodag från gymmet så har jag mer tid ;)

23 Sarah:

skriven

Najs o bli hämtad :)
De e så kul o få mkt kommentarer :)

Kram

Kommentera här: