Nu är de helg ;)

Nu har jag kommit hem från jobb och helgen är här! 

Även om jag varit hemma mycket de sista 2veckorna så är ändå helgen speciell =) 

Älsklingen kommer senare och ikväll står de massa mys på schemat. 

Trevlig helg på er <3


 
1 natalia:

skriven

Åh så mysigt o vad snygg du är :D

2 Karin:

skriven

Sv: Tack :)
Detsamma! Har du några roliga planer?

3 Celine:

skriven

Så skönt med helg!

4 jossan:

skriven

Håller med dej! Speciellt med helg även fast man varit ledig hehe, men det är skönt! För då FÅR man verkligen bara slappa :D

sv: Hihi filåt.. ;) Men jag blev faktiskt nöjd över sockerkakan, mina brukar alltid bli misslyckade annars, men nu så :D
Usch & fy! Inte roligt med förskylningar :( Jag har också precis varit dödssjuk (haha typ) men är frisk nu som tur är :) Men det hör väl till nu i januari :) Ja fy, jag blir rastlös av att vara hemma efter en dag haha! Inte kul ;)

5 CAICAIS.BLOGG.SE~:

skriven

åh så mysigt :)

6 Mamma Malin:

skriven

Det låter härligt! Hoppas ni hade en mysig kväll :)

7 Alice:

skriven

Härligt!

Kommentera här: