Jag lever ;)

Nu är jag tillbaka igen efter en liten semester från bloggen på någon vecka =) 
 
Julen och nyår har vi lagt bakom oss och jag har jobbat som en galning.
Kan inte påstå att jag var speciellt pigg när klockan ringde efter 3.5h timmes sömn på nyårsdagen ;) 
 
Men nu är vi tillbaka som vanligt, i ett lite lugnare tempo!
 
Bjuder på en bild på mig och min prins från nyår
 
 
1 Petra:

skriven

sv absolut

2 danten89:

skriven

Okey :)

Har du jobbat mycket? Hur då menar du? =)

God jul och gott nytt år och god fortsättning.

Har haft det bra, fullt upp med en förkylning från helsikket, så hemma och inget jobba för mig.

kram

3 Släpp taget. följ flödet:

skriven

Vilken härlig bild! Hoppas ni haft en bra jul och fått en bra start på det nya året trots massa jobb! :)

4 natalia:

skriven

Så kul att ha dig tillbaka :D

5 CAICAIS.BLOGG.SE ~ :

skriven

så fina ni är!

6 Anna:

skriven

Vilken fin bild på er!
Svar: Ja, jag gillar den verkligen :)

Skönt med en liten paus från bloggen med. Välkommen tillbaka!

7 Lilla Malin:

skriven

Oj, nej 3,5 timme var inte mycket men bättre än inget kanske ;)

8 MADDISENJ.SE:

skriven

Tack så mycket tjejen. Kul att du är tillbaka!

9 Petra:

skriven

hoppas du får en bra start på veckan

10 Carolina Thoor:

skriven

Vilken fin klänning :D

Sv; Nej, det är inte kul att må såhär. Mina föräldrar mår exakt likadant xD tack, ska försöka bli bra till imorgon :D

11 NICOLE:

skriven

Hoppas du haft det bra under tiden :D

12 Lillabus:

skriven

Fina ni var :)

Har också haft lite semester från bloggen då jag varit uppe i Sälen en vecka och innan dess nere hos familjen i småland. Hinner liksom inte med bloggen då.

Hoppas du haft en bra start på nya året :D

13 Pauline:

skriven

oj förstår verkligen att du inte var pigg efter så lite sömn..

14 Vivi:

skriven

Välkommen tillbaka ! Har också varit ifrån bloggandet lite ;)
Så fin bild ! Älskar klänningen !!
Kramar

15 JoJo:

skriven

välkommen tillbaka! :D

sv; hej sweetie!
härligt att du är tillbaka på bloggen! :) blir lätt att man tar semester från den vid jul och nyår. var själv inte så aktiv där kring jul. :)
tack, jag hade en bra jul och ett bra nyår! :) hoppas att du också hade det bruden! :)
många kramar!

16 jossan:

skriven

Skönt med en liten paus ifrån bloggen kan jag tro! :) Jag har inte varit jätteaktiv jag heller faktiskt, haft mycket för mej hela tiden nästan :) Liten bloggtorka på det också, tråkigt nog.

sv: & tack detsamma, hoppas dina juldagar + nyår varit toppen! :D

17 Sara:

skriven

Det förstår jag, med så lite sömn hade jag varit helt slut :O

18 Madeleine:

skriven

söt bild av er :D

19 Yvonne:

skriven

Stackars Y han ser rent livrädd ut

Kommentera här: