Jag är kär ;)

Är så kär i mitt nya halsband från guldfynd!
Letat ett tag efter just de där lilla, söta, perfekta som man kan ha både till fest och vardag :)
 
1 Ninni - Vimsiga mamman:

skriven

Fint :))

2 Petra:

skriven

fint

3 Petra:

skriven

sv det ska bli roligt

4 Klara Andersson:

skriven

Jätte fint!

5 danten89:

skriven

snedvänt kors? ;D

Jag mår fint, dudå?

Jag har städat och lagat mat, nu en liten film dudå? =)

kram

6 NICOLE:

skriven

Vad härligt när man hittar något man aldrig vill ta av sig. Har också ett som alltid är på =)
SV: ja men visst är det najs :D Då kan man bara ladda om =)
Nej jag pluggar ju på heltid så det händer inte ofta men när det väl gör det så är det ju härligt =)

7 Boel:

skriven

Himla söt!

Sv: Eller hur. Ja, jag har haft en bra dag. Har du haft en bra dag? :)

8 Antonija:

skriven

så fint halsband!
sv; den har varit bra tack! haft en bra dag själv? :)

9 Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Vad gulligt det var:)

10 Sarah:

skriven

Va kul att du hitta ett som du gillar så mkt :)
När man letar efter nåt brukar man inte hitta de :/

11 Rebecca:

skriven

Superfint och elegant :)

12 Emmy Lam:

skriven

Finfint!

sv;
Jodå, det var bra :)

13 Lilla Malin:

skriven

Det var fint! Kändes enkelt och snyggt liksom :)

SV: Åh, tack så mycket!

14 Flisan:

skriven

sv: ja verkligen :)

15 Emmelie:

skriven

Ja det var ju jättefint och kan tänka mig att det glittrar jättehärligt :-D

Kommentera här: