Gone girl.

 
NU har jag både sett filmen och läst boken =)
Kan faktiskt säga att filmen var minst lika bra som boken. Det brukar aldrig vara så annars tycker jag. 
 
 
Filmen handlar om paret Nick och Amy Dunne. När den femte bröllopsdagen ska firas försvinner Amy under mystiska omständigheter. Misstankar om mord undersöks och Nick blir misstänkt för brottet.
1 Anna:

skriven

Har hört mycket bra om filmen, får nog se den snart :)

Svar: Min helg har varit bra, lugn och fin :) Hoppas veckan startat bra!

2 Julia Jansson:

skriven

åh filmen är jättebra!

3 danten89:

skriven

Det är ju precis det julen med handlar om, fast man gör det fint till jul?=)
Gör du snarlikt till våren? Fast med vårpynt eller? :P

Jag håller på att städa och styra :)
ska fixa lite fika :)
sista av julgodiset ska ner nu :P
haha.

annars allt bra :P

kram

4 Life of Johanna:

skriven

Jag måste tag i och köpa hem boken! Har sett filmen och gillade den mycket

5 Petra:

skriven

sv tack

6 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Såg den filmen för ett par dagar sedan, så himla bra ju!

7 Sara:

skriven

Den filmen vill jag verkligen se :)

8 CAICAIS.BLOGG.SE ~ :

skriven

Låter som en bra film :)

9 Jeanette - Livet i London:

skriven

sv: Just nu så är jag hemma i Sverige på jullov och här händer det inte så mycket som är värt att skriva om så kommer fortsätta blogga när jag kommer tillbaka till London, vilket blir om ca 1 vecka :)

10 Annie Bergström:

skriven

är riktigt sugen på att se den faktiskt!

11 jossan:

skriven

Åh den kanske man ska se då :D Då jag inte läser så mycket böcker ;)

sv: Ja men va kul att jag kunde hjälpa dej då förhoppningsvis! Jag tycker iallafall att den är riktigt spännande så man inte kan slita sig ibland hihi, hoppas du också tycker det! :D

I helgen eller i fredags var jag på krogen, lördag & söndag blev mest slappardagar, skönt det med ibland :)

12 Rebecca:

skriven

Har hört mycket gott om den! Verkar spännande :)

13 i vätan på lilla J ❤️ :

skriven

Vill du vara med i ”Dagens blogg” på min blogg? Vill du synas för mina ca 5000 unika läsare? Var gärna med och tävla här då -> http://jennifersgidlund.blogg.se/2015/january/dagens-blogg-2.html#comment

Kram Jennifer. ♥

14 Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Läste någonstans att filmen skulle ha ett dåligt slut. Men vi får se om jag ser den någon gång trots allt:)

15 ACIRES - Fotograf i Skåne:

skriven

Jag tycker den har verkat ganska dålig men alla säger ju att den är jättebra så jag får väl ge den en chans ;)

16 Mia Forsberg:

skriven

Jag har sett filmen på bio - superbra! :) Boken har jag dock inte ännu läst men funderar på att köpa den.

Ja fy så var det här också. Igår vaknade jag 05.30 superpigg och kunde verkligen inte somna om, men idag var jag hur trött och seg som helst när jag vaknade :( Nu är jag lite piggare då jag har hållit igång och sprungit i tvättstugan 3 timmar och druckit kaffe :P Men ska ändå ta det lugnt nu resten av dagen och vila, ladda upp inför arbetsveckan :) Vad ska du göra idag, har du några planer?

Haha ja jag kan erkänna att jag var rätt död på nyårsdagen eftersom jag kom i säng först 04 :P Mamma var också vaken till ungefär den tiden och hon var typ helt förstörd dagen efter pga trötthet, haha :P

Kommentera här: