En kall men skön promenad

Har nyss kommit hem och ska försöka få upp värmen.
Jag o bejbi hjälpte Miranda med sina tidningar idag :)

En riktig skön promenad. Lite för kallt för min näsa dock ;)

Nä, nu ska jag laga middag

Bjuder på en bild på Tindra  Kaxi igår. 
De där 2 är som 1 så fort båda är hemma :)

1 Anna:

skriven

Vilken härlig bild! Mysigt.
Svar: Känn dig inte dum för det, kul att du tyckte om den :)

2 ullie:

skriven

så fina de e ..
men gud tack va gullig du e.. usch ja som vill flytta här i från o typ trött på allt mitt hahah därför ja flyttar runt lite nu efter julen :D

3 Sara:

skriven

Härligt med en promenad i alla fall :) Kram

4 NICOLE:

skriven

Skönt med en promme! Har ni det jättekallt? :)
SV: ja det var det :D
min helg har varit fin . Din då? :) Kram

5 yasmine mamma till dennis och angelina:

skriven

tack snälla vi alla mår toppen bra kraaaam

6 Anonym:

skriven

Sv: det blev oavgjort hehe :P

7 Kajsa-Stina:

skriven

Det låter som du haft en mysig dag igår och vad skönt med en promenad också! Kan vara skönt att komma ut i kylan och piggna till av den friska luften :)

sv: Jag tror också det är precis som du säger. Till en början så blir man triggad och känner att det ger effekt och man ser tydliga resultat och blir stolt över sig själv. Sen så går det överstyr och man ser till slut inte hur mycket av en själv som försvinner. Det är så lätt att bli storleksblind och det är så sorgligt :(

Jag längtar verkligen supermycket till sommaren! Den bästa årstiden helt klart tycker jag. Så härligt och jag känner mig så gladare då. Precis som du säger så har det säkerligen med all D-vitamin som man får i sig hihi :D

Hoppas du mår bra idag min vän och att du får en bra måndag! Själv så har jag haft en rätt så bra helg med både upp och ner i måendet men ändå mest positiva känslor så det känns bra!

Mängder av kramar till dig <3

8 Susan:

skriven

Så himlans myyyysigt!!

Kraaam

9 Alice:

skriven

Skönt med promenad!

10 mamma mindy:

skriven

God eftermiddag vännen..Här är det bättre med mig igen..åkte på en sjuk veckan förra och nu hoppas man att det ska stanna där och inte kommatillbax...Ha en fin start på veckan.kram kram

11 Alice:

skriven

Skönt med promenad!

12 Anonym:

skriven

Lite sent svar (sisodär 3-4 månader efteråt haha), men tack så jättemycket! Värmer att höra.

13 Viktoria Eriksson:

skriven

gullig bild :)

14 Lilla Malin:

skriven

Vad skönt det lät att komma ut lite. Tror det blir en promenad eller liknande imorgon om vädret ser bra ut :)

15 Lillabus:

skriven

Var kallt här med idag, usch.

Min helg har varit bra, hur har din varit?

16 JoJo:

skriven

det är härligt med promenader. speciellt om man har sällskap :)

sv; ja visst är dom snygga? jag bara älskar dom! :D
tack bruden, det har jag haft! :) hoppas du också har haft en bra helg! :D

17 tess- mamma till Malin & Olivia:

skriven

Så härligt! Hoppas att du får en bra kväll inne i värmen!
Kram

18 Släpp taget. följ flödet:

skriven

Man är ju gärna inte ute längre än nödvändigt i denna kyla haha! :)
Vilken supermysig bild! :)

19 Nathalie Tegelstam:

skriven

Skönt med en promenad :) kram

20 Emma Grann Fotografi:

skriven

Söt vovve :)

21 Boel:

skriven

Skönt med en härlig promenad :)

Sv: Ja, det har jag :)

Kommentera här: