Dåligt samvete?!

Har du varit så sjukt irriterad på en person, men sen fått massa ångest över det?
 
Tur det är fredag ;)
Vila upp sig och supa in ny energi med familjen
 
Nu blir de mellis, banansmoothie, och vänta på älsklingen som kommer snart <3
 
1 Carolina Thoor:

skriven

Haha ja jag känner sådär nu :/ var lite halvt dryg mot pojkvännen för jag stod inte ut med att hans pappa skulle lägga sig i min matlagning (vet, kortkat!) så blev dryg och gjorde han lite små irriterad :/ så hehe... jag har ångest nu ja :(

Ja, snarare under dagen än kvällen, min kille och jag gick på bio redan vid 14.10 ^^, tidig skoldag för oss båda och passade då på att gå tidigt!

Tack ska du ha! Hoppas du också kommer att få en trevlig helg du med :D

2 Alice:

skriven

Mysigt!

3 Viktoria Eriksson:

skriven

gott!:)

4 Nathalie Tegelstam:

skriven

Mums vad gott med banansmoothie :) kram

5 Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan:

skriven

Muums banansmoothie!!

Sv: Då är vi två som har haft ett uppehåll från bloggen! Jag är också förhoppningsvis tillbaka :D Tackar! Jorå, jag har haft en riktigt bra Jul och Nyår! Hoppas att du också har haft det bra! Massvis med kramisar going <3

6 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Åh så gott med smoothie :)

7 natalia:

skriven

Förstår att det är riktigt skönt att det är fredag då, hoppas du får en fin kväll :)

8 Flisan:

skriven

sv: det var jag oxå men det gick bra haha :P

9 CAICAIS.BLOGG.SE ~ :

skriven

åh så gott!

10 Rebecca:

skriven

Varför har du fått dåligt samvete över att du varit irriterad på en person? Då handlar det ofta om att personen skjuter tillbaka skulden på den som är irriterad och manipulerar en att känna sig skyldig fast det egentligen var den andre som kastade den första stenen.

11 Pauline:

skriven

gott med smoothie :)

12 Rebecka:

skriven

Svar:
Åh det tycker jag du ska göra! Visst är den :D

Ha en fin kväll ♥

Kram

13 Vivi:

skriven

Äsh inte bra att gå omkring och ha ångest ;) den känslan gör ingen nytta alls.
Jättefint halsband!!
Hoppas helgen varit bra annars, verkar varit lite som vår, ganska lugn och skön :)
Kram

14 Antonija:

skriven

åh vad har du i din banansmoothie?
sv; tack, min helg har varit bra! hoppas din också har varit det :)

15 Sara:

skriven

Gott! :)

Kommentera här: