Akuten :(

Skrev i morse att jag inte mådde så bra. 
Så när vårdcentralen öppnade så ringde jag dit och hoppades få en tid.

Men de sa att jag skulle åka in direkt om det var något med hjärtat.
Så jag lämnade jobb efter bara 30min och mamma och jag åkte in.

Symptom: ont över bröstet/höger sida, Svimningskänsla, blåa läppar, svårt att andas

 
Jag fick komma in direkt och de tog en massa prover, tittade hjärtat och så.
Som tur var så var det inget allvarligt!!
 
Kraftig inflammation i musklerna runt lungorna.
Syresatte mig inte så bra (där av blå läppar och yrsel)
 
Så hem o vila i någon dag, äta medicin och smörja med tigerbalsam.
 
1 Carolina Thoor:

skriven

Nej men oj då :o hur är det nu då?

Sv; Tack ska du ha :D ja det är en helt underbar känsla :D

Jaså? Jodå det går faktiskt bra filmer under dagarna, tack gode gud. Sitter man på en bio till tolv slaget är ju inte så roligt jämnt ^^,

2 Petra:

skriven

sv det är sådär

3 shazi:

skriven

nämen stackare, hoppas det blir bättre, krya eller va man ska säga:)

4 Kashaya:

skriven

Usch då. Lät inte roligt. Hoppas du mår bättre snart.

5 danten89:

skriven

Krya på dig!
Usch och fy.
Gör oss inte rädda här va?

Men eller hur :)

Jag mår bra här :)
ska inte klaga.

Hur har du vilat och kurerat nu då?

kram

6 Sara:

skriven

Låter inte alls roligt ! :( Hoppas du mår bättre snart :) Kram

7 CAICAIS.BLOGG.SE ~ :

skriven

usch vad tråkigt, men tur att det inte var något jätteallvarligt, hoppas du känner dig bättre snart!

8 natalia:

skriven

Åh krya på dig <3

9 Anna:

skriven

Fy, vad läskigt. Men skönt att det inte var något värre! Se nu till att kurera dig.

Svar: Ja, där hittar man alltid något :)

10 Rebecca:

skriven

Oj, detta var inte roligt att läsa!!
Krya på dig nu!

11 N:

skriven

Obehaligt med sånna sympotomer, hoppas du blir bättre!

12 Alice:

skriven

Vilke tur att det inte var så jätte allvaligt!

13 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Usch så obehagligt, krya på dig!

14 J:

skriven

sv;
varsegod :)

15 Rebecka:

skriven

Krya på dig!

Svar:
Tack så mycket :) Är så nöjd med dom!

Ha en fin onsdag ♥

Kram

16 Pauline:

skriven

oj vad läskigt, skönt att det inte var något, hoppas det blir bra!

17 Klara Andersson:

skriven

naw stackarn hoppas det blir bättre snabbt!

18 Antonija:

skriven

åh vad obehagligt!! hoppas du mår bättre snart!

19 Nathalie Tegelstam:

skriven

Men oj va obehagligt men skönt att de inte var något mer allvarligt! Kram

20 Life of Johanna:

skriven

usch, krya på dig!
Och skönt det inte var något allvarligt så, utan "bara" inflammation

21 Lillabus:

skriven

Usch vad hemskt, man blir ju ännu mer rädd när de säger så i telefonen. Skönt att det inte var något allvarligt.
Kram

22 Boel:

skriven

Ursh vad obehagligt!
Krya på dig!

Sv: Tack jag har haft en bra dag :)
Hoppas din blev bättre!

23 Viktoria Eriksson:

skriven

Åh, så tråkigt! krya <3

24 Isabelle Olsson:

skriven

Men åh fy... :-( Krypa på dig fina du!!

25 MADDISENJ.SE:

skriven

Men fy, vilken tur att du åkte in så de fick kolla upp dig!! Krya på dig tjejen!

26 Emmelie:

skriven

Usch, jag har också haft detta. Gör så fruktansvärt ont! Hoppas du mår bättre <3

Kommentera här: