Världens mysigaste

Nu var snart denna helgen också slut.
Men vilken mysig helg det har varit =) 
 
Haft världens bästa vän hos mig hela helgen <3
 
Hon kom ner från Kalmar i fredags.
Vi var  bara hemma och mös, åt gott, skvallrade och drack vin ;) 
 
 
Man har mycket och prata om när man inte ses så ofta ;) 
 
 
 
 
 
1 NICOLE:

skriven

Åh va härligt det låter :)

2 N:

skriven

Alltid kul att träffa bästa vännen!!

3 Mia Forsberg:

skriven

Ja Erics låt var bra, sen gillade jag även Elize & Rickards "One by one" :)

Tyvärr verkar det väldigt vanligt med cellförändringar :/ Jag har lätta, och efter att det upptäcktes fick jag gå på en ny koll inom 3 mån då de även tog ett annat prov, å hade fortfarande kvar förändring så därför fick jag gå nu igen (ca 8 mån senare). Så nu väntar jag på svar men det dröjer ju några veckor, så ifall jag har kvar lätta förändringar blir det ett nytt prov inom någon månad igen.. Hoppas det går bra för dig! :)

Låter som en mysig helg! Vad roligt att ha en kompis på besök :) Håller med om att det blir en hel del prat när man inte träffats på ett tag :D

4 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Härligt! :)

5 Nathalie Tegelstam:

skriven

Åh mysigt :) kram

6 Anna:

skriven

Låter som en alldeles perfekt helg det!
Svar: Ja, det är en riktigt bra och mysig serie. Se den om du får lite tid över :)

7 S A R A:

skriven

vad härligt!

8 ullie:

skriven

härligt me ledig helg att spendera me vänner. Här har varit jobb helg så nu väntar sängen kram o ha en fin vecka

9 danten89:

skriven

Hur mår du nu om tiden då? =D

Hade en bra helg, du med va? ;)

Jaså? Men mello måste man följa ;)

kram

10 yasmine mamma till dennis och angelina:

skriven

låter som en bra helg
kram till dig fina

11 malin:

skriven

Vad mysigt! =) Det är så härligt att få catcha up med vänner man inte ser så ofta.

12 Anonym:

skriven

Tack älskade vän för en underbar helg ♡ saknar dig massor

Kommentera här: