Tiden sprang iväg!

I torsdags hämtade jag upp mamma efter jobb och så åkte vi hem till mig =) 
 
Massa prat, fika och pysslande blev det.
 
 
Klockan hann även bli så pass mycket så det fick bli middag ;) 
 
Tiden bara springer iväg! 
Jag kan inte förstå var dagarna tar vägen.
Någon som vet? 
 
1 Kattis:

skriven

Haha jadu...framförallt tycker ja helgdagarna bara springer iväg. Men tiden går väl fortare när man har roligt antar jag!:)

2 Carolina Thoor:

skriven

I torsdags? Ja, det var ett tag sedan :D men lät som om du och din mamma hade en trevlig dag tillsammans!

Sv; Ja, det ska bli jätte mysigt, älskar filmkvällar! :D
Tack, det har jag haft! Hoppas du också haft en toppen helg! (y)

3 malin:

skriven

Undrar detsamma, hänger knappt med.

4 Petra:

skriven

sv det var otroligt gott

5 Karin:

skriven

Undrar precis samma sak! Ser riktigt gott ut :)

Sv: Jag med! Älskar såna klänningar :)

6 Boel:

skriven

Mysigt det låter :)

Sv: Ja, men verkligen!

7 danten89:

skriven

Så hur pysslar du och mamsen? =P

Händer nu då?

Jag mår fint, trött efter jobbet :)
kram

8 mamma mindy:

skriven

Godmorgon vännen..Ja det var en rolig start på veckan med bra serier på kvällen..Va himla svårt att hålla mig vaken till revenge men jag lyckades..hihih--får stanna hemma med Wiliam i dag..Ha en fin tisdag.kram kram

9 Tea:

skriven

Åh, håller verkligen med dig, tiden går såå fort ibland!!

SV: Förlåt för ett supersent svar nu gumman! :( men hoppas iallafall att allt är bra med dig och att du haft en bra vecka hittills :) massa kramar fina du! <3

10 Flisan:

skriven

sv: ja verkligen, ja precis :)

11 Mamma Malin:

skriven

Mm, vad gott! Nej du, vart tar tiden vägen?

12 Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Det värsta är att tiden springer iväg även dagar då man inte gör något. Idag har jag inte gjort ett skit och klockan är redan halv ett. Åhh jag vill stanna klockan!

13 linah:

skriven

ha en bra kväll!

14 JoJo:

skriven

Åh mums! :)

Sv; Åh Lyllo dig som redan har sett den! :P vad tyckte du om filmen?

15 Sara:

skriven

Gott! :D

Kommentera här: