Som vanligt när vi ses ;)

Som alltid när jag och Mia ses så kommer saxen fram ;) 
 
Det blir alltid att jag klipper henne och oftast färgar vi håret också.
 
Jag fick fria händer denna gången. 
Wiiieeee!!!

Klippte det kort på sidorna och lite längre upptill. Så hon ändå kan sätta upp luggen o så.
Bak är det uppklippt en hel del och lite busigt ;) 

Vi kastade även i en röd färg. Syns dock inte så bra på bilden.
 
Före:
 
Efter:
 
 
1 Sara:

skriven

Så snyggt det blev och vad duktigt du är :)

2 Lillabus:

skriven

Snyggt, du är duktig. Tur hon har dig som kan klippa och färga håret :)

Ja att jobba på fritids är riktigt roligt.

Tyckte bäst om Saade i lördagens startfält.

3 Fia:

skriven

Snyggt det blev!

4 NICOLE:

skriven

Vad roligt med fria händer! Då måste du vara rätt duktig :D
SV: jaa du får lov o testa! :D kram

5 N:

skriven

Fint :)

6 Nathalie Tegelstam:

skriven

Snyggt de blev :) kram

7 Rebecca:

skriven

Supersnyggt! kändes lite tuffare ;)

8 Charlotta Hägg:

skriven

Sv: Tack så jättemycket, sååå himla glad jag blir! KRAM :)

9 J:

skriven

sv:
jovisst, sj ? =)

10 Sarah:

skriven

Va kul att få fixa till de lite :)

11 Isabelle Olsson:

skriven

Vad fint det blev! Vilken skillnad :-D

12 jossan:

skriven

men oj va duktig du är, snyggt ju!

sv: Nemen tack ska du ha hihi ;) Ja men ellerhur, lite lagom trött på snön sådär ;) Trodde att det hade gett sig, förens idag då det började snöa som tok :( Förhoppningsvis smälter det ganska fort :D Jag vill ha vååår iallafall!!
Min helg, hehe, nu märker jag hur sent jag svarar... nej men denna helg började lugnt iallafall! :) Imorgon blir jag dock ensam på alla<3dag, för att sambon jobbar. Menmen ;) Vad har du för dej i helgen/imorgon? :)
Jadå, jag är frisk nu! Lite ont i halsen har jag fått igen, men annars så! Hur är det själv? :D

13 Elin:

skriven

supersnyggt!! ser ut som en annan person, bra jobbat:)!
sv: tack :D ja det är bra med lite diskreta färger, passar till det mesta ;)
hoppas du med får en finfin helg!

14 jonna:

skriven

Ja, det behövs verkligen ibland :) hehe
så fint :)

15 Emmelie:

skriven

Wow, vilken skillnad! SUperduktig :-D

16 Ninni - Vimsiga mamman:

skriven

Men jisses vilken skillnad! Superläckert!!
Sv haha jaa lekland är det bästa! Jag var heelt slut o svett efter våran dag där :)

17 Kashaya:

skriven

Snyggt det blev.=)

18 Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan:

skriven

Ååh, vad roligt och vilken härlig förändring! Duktig du är :D

Sv: Ohjaa, det var riktigt grymt! ;)
Kul att du tycker om skjortan!

Hihi, Så ska det låta är ett mysigt familjeprogram (: Massvis med kramisar till fina dig! <3

19 Anonym:

skriven

Så jäklar nöjd. Tusen tack hjärtat. Saknar dig massa

20 Släpp taget. följ flödet:

skriven

Wow vad bra det blev!!! Vilken häftig frisyr! :)

21 linah:

skriven

fin!

22 vivi:

skriven

Jösses vad duktig du är, det blev ju jättesnyggt !!
Hi hi ... har inte läst böckerna eller sett filmen ...får se om jag ser den när den kommer på DVD... ha ha jag komemr väl vara den enda som inte sett den innan dess :P
Kram

Kommentera här: