Så himla gott =)

För ett tag sedan gjorde jag köttfärspaj till lunch på jobb.
Så himla gott!
 
Jag tokälskar paj i alla dess former, men tyvärr är det inte lika uppskattat av de andra där hemma. 
Perfekt att man kan äta de på jobb då ;) 
 
 
1 malin:

skriven

men gud så gott med paj! =)

2 Tea:

skriven

Nej men gud så gott vännen, är också helt galen i pajer hihi! ;)

SV: tack så jättemycket gumman, mår redan mycket bättre =) och visst är det så, vädret tar verkligen så mycket av ens energi!! vi förtjänar ju lite sommar och sol nu! ;)
hoppas du haft en jättebra vecka hittills och att den fortsätter likaså, kramkram! <3

3 CAICAIS.BLOGG.SE ~ :

skriven

Åh men pajer är ju supergott :)

4 Jennifer Sassi:

skriven

Ser så gott ut!!! Hoppas du njöt hehe!
Hur har dagen varit , något speciellt som hänt? :)
Jag önskar dig en fortsatt trevlig dag! :)

5 NICOLE:

skriven

Håller med, det är galet gott :D

6 Klara Andersson:

skriven

åå så gott!

7 danten89:

skriven

Jag kollade med kusinerna och bröderna på Mellon, vi umgicks och hade det supermys kring det =)
Man kan faktiskt kolla på det ihop.
Jag missar aldrig en deltävling, never =)

Jag kom nyss från affären efter jobbet =)
dudå?

Hur är läget liksom?

kram

8 Prietha:

skriven

Lätt att bara packa ner paj i matlåda också!

9 Prietha:

skriven

Lätt att bara packa ner paj i matlåda också!

10 Boel:

skriven

Åh vad gott! :)

Sv: Det gör jag :)

11 Netti:

skriven

Åh vad gott med köttfärspaj och det var längesedan man lagade det :-)

12 linah:

skriven

åå de ser jättegott ut!

Kommentera här: