Så fint o så bra :)

Har bäddat ner mig i sängen o äter knäckebröd med leverpastej o gurka.
Ett måste på kvällen ju ;)

Dagen har varit helt kanon!
Jobb som vanligt.
Hem o vila en stund innan middagen skulle lagas.

Lagom till den var klar så kom bejbi med en kompis.
De hade hämtat mitt nya köksbord till mig :D 
Bild kommer en dag ;)

Underbar känsla att ha  ett bord där man får plats!
Jag satt på ena sidan och sydde lite nu ikväll o Milli satt  gjorde läxan på andra sidan!


1 Nea :

skriven

Vad mysigt! :)

2 Linda-Mamma till Alfred:

skriven

Mäh har missat men du kommer ju inte på vårt event jöh=( En del skåningar som kommer faktiskt;)
Synd för det hade varit roligt att få träffa dig igen!

3 Emmelie:

skriven

Jag älskar att äta knäckebröd i sängen. Sambon anser dock att det är en av mina sämsta sidor ;-)

Kommentera här: