Riktigt gott var det ;)

Förra helgen serverades det en riktigt god middag här hemma ;) 
Alla i familjen älskade det och åt som hästar!
 
 
En nötstek (kunde varit mer rosa enligt mig)
Potatisgratäng, kokta morötter (legat med kötet)
och Jensens favoritsås!
 
 
1 Karin:

skriven

Sv: Jaså? :o Jag tyckte filmen var jättebra men boken är för mig 100 ggr bättre ^^ Älskar dom!

2 Hanna G:

skriven

Ååh så gott!! En riktig köttbit är ju guldvärd :)

3 Mamma Malin:

skriven

Mm, det lät väldigt gott!

SV: Ja, eller hur? TAck :D

4 CAICAIS.BLOGG.SE ~ :

skriven

Åh så gott!

5 N:

skriven

Ja det ser väldigt gott ut!

6 Klara Andersson:

skriven

gott det ser ut!

7 Anna:

skriven

Ser riktigt mumsigt ut!
Svar: Ja, men så är det verkligen :) I stort sett allt man vill kolla på finns ju där..

8 danten89:

skriven

Dem ansåg att jag kommenterade för mycket? :P
Så dem räknade det som spam.. tydligen.
Fast jag inte spammade.

Var det inte mycket blommor och bin i filmen som sådan? ;)

Jaså? Vad goooottt :D
Bullar? med kanel? sicken lyx^^

kram

9 Johanna Marie.se:

skriven

Ser mumsigt ut :)

10 Viktoria Eriksson:

skriven

gott! :)

11 Sara:

skriven

Gott! :D

Kommentera här: