Precis som många andra ;)

I torsdags var jag på bio med Sis, mina systerdöttrar A o T och mamma =) 
Gissa vilken vi såg förhandsvisningen på?! ;) 
 
Jo, precis som alla andra så såg vi Fifty shades of Grey
 
Det är inte ofta filmen är bättre än boken. Men i detta fallet är det verkligen så.
Nu får man bara vänta och längta tills nästa film kommer ;) 
 
Fifty Shades of Grey är en amerikansk erotisk-romantisk dramafilm baserad på den första romanen i trilogin Femtio nyanser, i regi av Sam Taylor-Johnson efter ett manus av Kelly Marcel. Huvudrollerna spelas av Dakota Johnson och Jamie Dornan
 
 
1 MartinaOlsson:

skriven

hej! allt bra? :)

2 Alice:

skriven

Tänker nog se den, men inte på bio så väntar tills den kommer online eller nått :)

3 Mia Forsberg:

skriven

åh jag vill så gärna se den där filmen! Älskade verkligen böckerna :)

hihi ja jag brukar också passa på att köpa böcker på rean, å ska definitivt köpa de där 4 böckerna som jag la upp på bloggen :) Samlar på Läckbergs böcker och har även alla andra av Lapidus så de känns som givet att köpa dem :)

haha okej ja då är det jobbigare att sortera sockarna när de är olika motiv och färger :P Jag måste verkligen köpa nya sockar, de går åt som smör nu när jag tränar mycket, de nöts så himla mycket :P

4 Petra:

skriven

Sv ja det ska bli roligt

5 Carolina Thoor:

skriven

Åh den vill jag se :D

Sv; Javisst :D tack!

6 Tessie:

skriven

Vad kul du gillade filmen! Har förstått att många är missnöjda med den. Ska bli spännnde att se den framöver!

7 danten89:

skriven

Roligt att du fick gå på den =D
Härligt.

Jaså? Vad får du för frulle på jobbet?^^

Det är helt okey, förutom att mitt youtube konto blev avstängt.. så nu får man börja om på ruta ett.
Typiskt.
Haha.

Kram

8 Boel:

skriven

Du är den första som säger att filmen faktiskt var bra haha :)

Sv: Visst är det :)

9 Joline:

skriven

Wow! Den vill jag också se, nu blir jag ännu mer nyfiken! Men jag väntar nog tills den kommer ut på dvd, jag blir sådär pinsamt nervös av att sitta i en biosalong o titta på halvsnusk ;)

10 ullie:

skriven

jasså ni såg den ja många pratar ju om den så den vill man nog se då =) ha en fin fortsatt vecka

11 Flisan:

skriven

sv: haha ja eller hur :P

12 Nea :

skriven

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om tsog... Men vad kul att du gilla den och hade en fin kväll! :)

Kommentera här: