Mom´s night out

I helgen såg vi filmen Mom´s night out.
 
 
 
Allt Allyson och hennes väninnor vill ha är en avkopplande och vuxen kväll bestående av mat och konversationer. Men för att få njuta av höga klackar, mogna konversationer och mat som inte serveras i en påse behöver de sina män till att passa barnen under några timmar. Vad kan gå fel?
1 Charlotta Hägg:

skriven

Sv: Tack så mycket:) och visst är det så! Jag kände idag att våren är påväg i alla fall, riktigt härligt :D

2 Kajsa-Stina:

skriven

Jag har inte sett den filmen innan faktiskt! Känner att jag ska leta reda på den och ge den en chans och se vad jag tycker om den :)

sv: Jag håller verkligen med dig! Vill ha sommar och värme nu tack! Det är den bästa årstiden helt klart. Ingenting känns omöjligt utan man går bara omkring med ett fånigt leendet på läpparna och mår sjukt bra! Så härlig känsla verkligen och som jag saknar <3

Åh så mysigt att du haft en så bra helg vännen! Det glädjer mig att höra. Man kan ju inte ladda upp bättre än att ha sin bästa vän och sin älskade pojkvän på besök! Själv så har jag också umgåtts med lite vänner och annars varit hemma bara med familjen och myst på. Såg även på melodifestivalen men måste erkänna att jag blev lite besviken över bidragen.. Hoppas på bättre bidrag nästa vecka istället. Såg du melodifestivalen och vad tyckte du i så fall om bidragen som var med? :)

Annars så mår jag helt okej idag. Solen skiner och bara det gör så att humöret åker upp några nivåer så jag ska inte klaga! Hur mår du själv och hur ser din dag ut? :)

Många kramar <3

3 Klara Andersson:

skriven

ååå så bra tips!

4 Alice:

skriven

sv: ja jag hade en bra helg :) själv?

5 Viktoria Eriksson:

skriven

måste se den! :)

6 Släpp taget. följ flödet:

skriven

Haha det där låter som något jag skulle tycka var roligt! :D

7 CAICAIS.BLOGG.SE~:

skriven

åh den måste jag se :D

8 Nea :

skriven

Den är så bra!

9 MADDISENJ.SE:

skriven

hehe låter som att det mesta kan gå fel i en sådan film :p

10 Sara:

skriven

Bra tips! :D

11 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Tack för tipset! :)

12 Hanna G:

skriven

Den ser rolig ut, ska nog se den!!

Kommentera här: