Min man han kan ;)

För någon vecka sedan så kom bejbi hit.
Med sig hade han en jätte fin blomma till mig =) 
 
Han vet hur han ska få mig på bra humör <3 
 
   
 
1 Nathalie Tegelstam:

skriven

Vad gulligt och va fina :) kram

2 JoJo:

skriven

åh så fin blomma! :) förstår att du blev på bra humör av den ^^

sv; ja jag håller verkligen med dig om det! :D
min helg har varit bra. :) hur har din varit?
ja det blev nåt så enkelt som spagetti och köttfärssås ^^

3 Pauline:

skriven

vad gulligt :)

4 jonna:

skriven

Härligt :) så fina!
Tack så mycket! :)

5 linah:

skriven

åh vilka fina!

6 Kattis:

skriven

Härligt!:) Alltid trevligt att få blommor!

sv: Tack så mycket för din gissning i tävlingen!:)

7 mamma mindy:

skriven

God kväll vännen..Ja blommor är så fint och uppskattat..kan inte komma ihåg när man fick det senast..brukar gå köpa det själva för det är så fint.Ha en fin kväll.krma kram

8 J E N N I F E R:

skriven

så fina!

Kommentera här: