Många tycker jag är störd!

Denna veckan börjar mitt schema gälla på jobb.
Och som jag har längtat efter det!! 
 
Jag lämnade in ett förslags schema till chefen för ett tag sedan och fick sedan veta att det gik genom :D
 
Många tycker jag är störd för jag har verkligen haft världens bästa arbetstider.
Måndag - fredag 8-14
 
MEN jag vill jobba varannan helg!!
Några dagar i stöten funkar bäst för mig.
 
Jag hinner inte bli lika trött då och min kropp hinner återhämta sig. 
 
 
1 Joline:

skriven

Intressant! Just nu jobbar jag mån-fre men jag inser att jag faktiskt också saknar liiiite att jobba helg. Allt har väl sina fördelar och nackdelar :)

2 Flisan:

skriven

sv: tack detsamma :D

3 Mamma Malin:

skriven

Ja, alla är vi olika. Jag tror inte heller jag skulle trivas med typ 7-16 måndag-fredag. Dessutom får man inget OB för det :)

4 J:

skriven

sv:
detsamma!

5 Karin:

skriven

Är det meningen att du ska jobba längre dagar istället då? :) Eller hur blir ändringen?

6 Alice:

skriven

Du känner ju bäst själv och bra att du får som du vill :)

7 Sara:

skriven

De tider man själv vill jobba är ju perfekta arbetstider :)

8 Lillabus:

skriven

Oj och jag som är jätteglad över att jag slapp helgerna när jag började på mitt nya jobb. Men alla är vi olika :)
Nej ja tyckte verkligen inte om filmen. Kommer ett inlägg om det i morgon eller på onsdag, har ett förinställt i alla fall, haha.

Kommentera här: