Lite lunch ;)

För ett tag sen gjorde jag lite soppa till lunch på jobb ;) 
 
Det blev ganska så mycket och räckte många middagar!
Blev bara godare och godare ju fler dagar den fick stå =) 
 
 
1 MALIN:

skriven

Vad gott! Svar: Tack snälla :)

2 KassandraPalma:

skriven

åh så gott!

3 Lillabus:

skriven

Perfekt att göra soppa, brukar oftast räcka i flera dagar och gott är det också.
Vad var det för böcker du fann på rean?

4 Kajsa-Stina:

skriven

Åh gud vad gott! Tycker olika soppor är så sjukt gott! Tyvärr äter jag det alldeles för sällan då jag tycker det är svårt att få till goda soppor själv nämligen. Och att köpa färdiga pulversoppor är ju ingen jättehöjdare haha :(

sv: Tack snälla du! Jag älskar verkligen den salladen jag åt till lunch. Matig och god så det blir en så kallad win-win-situation hihi :) Tyvärr så känner jag också att det känns som jag kör fast i samla gamla maträtter och inte har någon inspiration. Tycker alla andra har så mycket goda recept dom kör med och här står jag och stampar liksom haha.. Önskar jag kunde variera mig mer men vet bara inte vad jag ska laga. Bor ju fortfarande hemma tack o lov så att vi kan hjälpas åt att komma på middagar men det är inte det lättaste alltså :( Skulle vara kul om du ville dela med dig av vad du brukar laga till lunch och middag så man kan bli lite inspirerad hihi :)

Vad skönt att ni haft fint väder idag :) Här hemma har det också varit strålande sol så jag är mer än nöjd över det. Så skönt när solen visar sig mer och mer nu och att det blir varmare för varje dag som går (peppar peppar) hoppas bara det får hålla i sig så nu också :)<3

Vad skönt att sluta lite tidigare från jobbet och ha möjlighet att komma hem en stund tidigare än vanligt. Vad blev det för gott till mellis för din del? Själv så mår jag helt okej. Är lite småtrött men annars är det helt okej. Ska om en dryg timme äta kvällsfika som blir näringsdryck för min del och se på farmen haha. Brukar du se på det? :)

Många kramar fina du <3<3

Kommentera här: