1 Petra:

skriven

Sv ja skönt att det äntligen är över nu

2 tess- mamma till Malin & Olivia:

skriven

Amen to that sister! Hihi
Kram

3 Jenny Karlsson:

skriven

så bra citat!

4 Alice:

skriven

Fint! och sant!

5 Klara Andersson:

skriven

så bra bild!

6 Anna:

skriven

Så bra! Man kan aldrig göra om något, så man måste leva i nuet!

Svar: Ja, den är fantastiskt fin. Den stora vasen kostar 1200:- och den lilla 600:- Så var det på Åhléns i varje fall, vet inte om det skiljer sig mellan olika butiker :)

7 MartinaOlsson:

skriven

Vinn en superfin ljusstake från Mysvrån Design! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/49222/tavling-vinn-en-ljusstake-fran-mysvran-design/

8 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

skriven

Bra citat!

9 jossan:

skriven

Så himla sant! Önskar man tänkte så lite oftare :)

sv: Ja det ska faktiskt bli riktigt roligt :D
Så jag ska tillbaka redan i mars på lite provjobb :D (fast det kanske jag skrev i inlägget haha, så glömsk..)

Åh tårta!! Ja men då förstår jag, klart att födelsedagar är viktigare :D Nej allahjärtansdag är ju lite överskattat, jag fick dock faktiskt chockerande nog choklad och ett presentkort av killen innan han började jobba, så det var fint av honom tycker jag :D Men absolut, annars om man skulle få lite blommor så är det ju nästan lite mer speciellt :D

10 FrökenTV, bloggen om tv och film:

skriven

sant så sant

11 MALIN:

skriven

Så sant så!

12 Amanda Halldan:

skriven

åh man får sån panik när man läser citat om livet haha! Känns som att man inte kommer hinna göra allt man vill göra i livet..

13 Anonym:

skriven

Sv: jamen eller hur haha :P

Kommentera här: