Jag älskar det

Jag tokälskar att handla mat över disk :)

Stå o välja o vraka mellan en massa godsaker, provsmaka och själv bestämma hur mycket jag  vill ha!

1 ullie:

skriven

Jo men ja tycker att det ser lite mera läckert och färskare ut i disk faktiskt . synd ändå ja inte köper det så ofta

2 Karin:

skriven

Ser ju inte helt fel ut! :)

Sv: Ja visst är hon söt? :)
Nej det är verkligen underbart att se henne må bra igen <3

3 Petra:

skriven

Sv absolut det ska bli så himla roligt

4 CAICAIS.BLOGG.SE ~ :

skriven

ja finns ju så mycket smarrigt att välja på när man ser det upplagt framför en!

5 Sarah:

skriven

De låter mysigt :)

6 Mamma Malin:

skriven

Det har jag nog aldrig gjort. Eller jo, när jag var liten för mamma skulle alltid ha sitt pålägg på det viset ;)

7 Pauline:

skriven

samma här, det känns som lyxigt på nå sätt hihi :)

8 Susanna:

skriven

Åh själv gör jag aldrig sånt, frågar knappt personalen om jag inte hittar det jag vill ha ens. Men det verkar ju lite kul ändå att välja sådär :)

9 Sara:

skriven

Det är något speciellt med det :)

Kommentera här: