Fick fyllt på en massa =)

Vaknade tidigt idag och förmiddagen försvann snabbt.
Tvättaden några maskiner tvätt och plockade undan.
 
Drack även kaffe och njöt av solen som sken i genom fönstret =) 
 
Blev ganska så snabbt rastlös så bestämde mig för att ta en promenad i det fina vädret och fylla på med massa D-vitaminer. 
 
En stund senare så hamnade jag på Ikea ;) 
 
Köpte lite smått och gott. Som alltid när man är där
 
 
1 Karin:

skriven

Sv: Vad kul att du gillade båda idéerna :)

Jaha okej, då förstår jag! Roligt med nytt schema då :)

2 danten89:

skriven

Vad shoppade du för skoj då? :D På ikea.

Två yngre bröder och massa kusiner ;P
Dudå?

Jadu, jag mår bra :)
skönt det :)

Jobbar du på helg nu, när du var ledig idag ? :)

kram

3 Mia Forsberg:

skriven

Ja jag hoppas också att jag sover bättre inatt! Så jobbigt när man sover dåligt :(

Vad skoj med IKEA! Där var jag i lördags :)

4 Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan:

skriven

Ååh, IKEA :D

Sv: Jamen, helt klart ;) Oavsett om det inte är alltför mycket inehåll.

Har du några roliga planer till helgen då? (:

Mängder med kramisar till underbara dig! <3

5 Ninni - Vimsiga mamman:

skriven

Hah man hittar ju alltid nåt på Ikea :))

6 Tessie:

skriven

Det är alltid lika roligt de där. Man kan gå in på IKEA och tänkt sig att inte köpa nått, men det slutar ALLTID med att man har nått med sig ut iaf! :)

Sv; Tack så mycket. Av alla dom bilderna jag la ut är det nog bara 1 jag ej tagit själv! :)

7 Johanna - inspo för briljanta bloggare:

skriven

Grymt med d-vitaminer, det kan man inte får för mycket av. Kommer det ett inlägg på vad du köpte på IKEA?

Ha en fantastisk helg

8 Petra:

skriven

hoppas du får en underbar helg

9 Anonym:

skriven

Sv: ja super skönt hehe :P

10 N:

skriven

Ikea är farligt, man får alltid med sig massa saker hem ahah!

11 Sara:

skriven

Underbart med IKEA :)

12 Nathalie Tegelstam:

skriven

Åh vad kul med Ikea :) kram

13 Mamma Malin:

skriven

Åh, IKEA! Det var inte så längesen jag var där men ändå vill man alltid dit ;p

14 Nea :

skriven

Är det bara jag eller närmar sig våren, så himla skönt med sol! Ha en mysig helg!

15 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Härligt! :)

16 Släpp taget. följ flödet:

skriven

Mysigt det lät! Haha Ikea är farligt för plånboken!

17 Joline:

skriven

Ladda med D-vitamin och Ikea låter ju inte helt fel! Idag är det helgrått här hemma och jag hade verkligen uppskattat att få se lite solljus idag. Men det kanske är tur att jag inte ska till Ikea för det skulle inte min plånbok uppskatta, haha!

18 J:

skriven

sv:
tre dagar:P

19 Elin:

skriven

ja man brukar få med sig lite när man är på ikea ;)
sv: tack, hoppas du också haft en fin helg!:)

20 Kashaya:

skriven

Kul med IKEA och så härligt med lite sol.=)

21 vivi:

skriven

Ikea.... borde åka dit snart.... snart! Har gjort av med alldeles för mycket pengar nu sista tiden :P

sv. ha ha men då hade jag ju rätt, för jag sa ju att du ser yngre ut än mig :) ha ha !
Kramar

22 malin:

skriven

Åh vad skoj med Ikea! =) Haha ja man lyckas alltid hitta något.

Kommentera här: