Redo för vintern

Köpte en ny vinterdagar för några dagar sedan :)
Så nu är även denna fryshönan  redo för vintern!
 
1 Kajsa-Stina:

skriven

Snygg jacka!

sv: Tack så mycket! Jag håller helt med dig. Jag älskar också att blanda gammalt och nytt vitt mot lite mörkare färger. Det ska vara rent och fräscht men ändå hemtrevligt och stilrent :)

Vad skönt att höra att din helg också har varit bra. Jag håller med dig om att den går riktigt fort men vi får hoppas att veckan också går fort så det snart är helg igen :)
Kramar

2 fashion:

skriven

SNygg jacka! :)

3 NICOLE:

skriven

Härligt :D Det värsta som finns är ju att frysa så då gäller det att pälsa på sig ordentligt!

SV: Haha det gör du rätt i ;)
Ha en fin dag! Kram

4 ullie:

skriven

åhh va fin den va ser varm o go ut

ja vi älskar det me =)

5 Petra:

skriven

önskar dig en fin tisdag

6 Susan:

skriven

Åhhh så sköööönt!
NU- Välkommen vinter!

Kraaaam

7 Emma och Amelia -enäggstvillingar och modeller:

skriven

Ser supermysig ut! Börjai nte använda den för tidigt bara ;)

8 Carolina Thoor:

skriven

Älskar kaffe :D det bästa jag vet!

Tack ska du ha :D hoppas jag med!
Hoppas du också får en bra tisdag :D

9 Flisan:

skriven

SV: javisst gör dom haha :P

10 Charlotta Hägg:

skriven

Sv: Jaa, det kan man verkligen säga :) och vilken härlig jacka!!

11 Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf:

skriven

Sv: Verkligen :D

12 J E N N I F E R:

skriven

fin jacka!

13 anniepiie:

skriven

Fin jacka, jag är också frusen av mig! :)

14 Tessie:

skriven

Härlig jacka! :)
SV, Tack, är jätte nöjd själv :)

15 Jasmine:

skriven

sv:
detsamma :)

16 Beatrice:

skriven

Det är ju tur de att dom är gripna. Har de fått svar på varför de mördade?

Usch..
Vad gör du då? kram

17 carolines:

skriven

Åh den såg himla mysig ut! :D

18 Släpp taget. följ flödet:

skriven

Vad skönt att ha det gjort!! :) Skulle också behöva, men det är ju så förbannat dyrt :(

19 Emelie Babunovic:

skriven

Ser varm och go ut!!

20 wilma karlsson:

skriven

Den såg varm och skön ut, superfin! :)

21 Viktoria Eriksson:

skriven

så snygg! :)

22 JoJo:

skriven

fin jacka! :D

sv; jag tycker bara om det där citronteet, annars så hatar jag citronte. haha! :P
ja blueberry muffin är också jättegott! har det också hemma, lika så stawberry cupcake! <3
det tycker jag att du gör rätt i!
hon blev mördad av sin sambo! båda var alkoholister och hade även drogmissbruk :( dom började bråka och så högg han ihjäl henne med tre knivhugg mot hjärtat.
ååh låter spännande! :D vart vill du ha dina tattoos? :)
kram

23 Lillabus:

skriven

Snygg och ser väldigt skönt ut.

24 Mia Forsberg:

skriven

hehe ja kaffe är viktigt på morgonen för att komma igång ;) Jag dricker det sällan till frukost under vardagarna (då blir det alltid yoghurt & musli) men på fikarasten på jobbet 8.30 dricker jag alltid kaffe, det behövs innan jobbdagen drar igång på allvar, haha :D

25 Boel:

skriven

Mysig den ser ut :D

Sv: Tack snälla :)
Hoppas jag med!

26 MATILDA:

skriven

snygg jacka! :)

Kommentera här: