Det eller det?

Hund/Katt

Chips/Godis

Blå/Rosa

Facebook/Instagram

Dansa/Sjunga

Choklad/Lakrits

Äpple/Banan

Dator/Mobil

Hamburgare/Pizza

Stockholm/Göteborg

Svenska/Engelska

Uppsatt hår/Utsläppt hår

Vinter/Sommar

Instagram/Blogg

Bada/Sola

Justin Bieber/One Direction

Surt/Sött

TV/Mobil

1 milina.blogg.se:

skriven

kul lista!

2 Jasmine:

skriven

sv:
japp =)

3 Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan:

skriven

Sv: Vad skönt att febern har lagt sig (:

Massvis med kramisar till dig, fina du! <3

4 Pernilla:

skriven

Ungefär som jag. Men jag hoppar över Pizzan och ta Hamburgare, men vara om jag får laga den själv. Sen väljer jag Huvudstaden för den andra ligger så långt bort. Fast Gidus eller Chips.....hårfint.
/P

5 Felicia [15år & rullstolsbunden]:

skriven

SV: haha sant! ;)

6 Boel:

skriven

Rolig lista :)

Sv: Gör det ^^

7 Tess:

skriven

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :D Kramar

Kommentera här: