Tävling =)

Jag lottar ut en liten påse med saker =)
Fram till onsdag 14/5 kl 15.00 går det bra att tävla 
 
 
 
 
Du väljer själv hur du vill tävla och hur många lotter du vill ha.
1 lott för varje sak ni gör 
 
Instagram - tagga "emmaclin"
Blogga och länka
Kommentera här
 
När/om ni har bloggat om det så lämna länken till inlägget här i kommentarfältet också så jag lätt kan hitta det =)
Lycka till  
 
 
 
 
1 Maya:

skriven

Jag har bloggat, instagrammat, lagt upp på min bloggsfacebook sida och min privara facebooksida.
Länkar här:
http://mayashideout.blogspot.se/2014/05/var-med-du-med.html
https://www.facebook.com/pages/Mayas-Lilla-Lusthus/
https://www.facebook.com/mariann.nielsen.104
Och på instagramm kolla på Hotelltvärdraget :)



Svar: 4 lotter till dig och lycka till :D
~*~Clin~*~

2 Jenny Svensson:

skriven

Jag gör allt för att vinna!

Svar: Du har 2 lotter. Lycka till =)
~*~Clin~*~

3 Tindra:

skriven

Hej
Jag har delat på instagram och skriver här =)

Svar: Då har du 2 lotter =) Lycka till
~*~Clin~*~

4 Yvonne Kvant:

skriven

Jag kan tyvärr bara skriva här, men det för kanske tur med sig ändå. Problem med att se vad man skriver.Kramiz

Svar: Grattis till din lott och lycka till =)
~*~Clin~*~

5 Yvonne Kvant:

skriven

Glömde säga att sidan var fin men som sagt svårt att läsa vad jag skriver.

Svar: Tack, Ja jag ska se vad man kan göra åt det =)
~*~Clin~*~

6 Förskolemamman:

skriven

Jag vill tävla och lockas främst av chokladen ;-)

Svar: Du har en lott och lycka till =)
~*~Clin~*~

Kommentera här: