Mer bad och middag

Igår efter allt badande blev vi hungriga så vi delade på en pizza ;)

Sen hämtade vi min systerdotter, Thea, när hon slutade jobba 20,00 och körde hem till henne.

Gick ut med hundarna och sen stack vi och badade en sväng till =) 
Blev mörkt och vi lämnade henne och åkte hem 
1 Elin:

skriven

Sv: Jo precis, hehe :)

2 Anonym:

skriven

Åh vad gott med pizza.

Sv ja det är kyl att fynda på rea

Som det ser ut nu så blir det en helg i Norrköping i höst då dka tydligen namn följa med men det går bra ändå. Hon får inte följa med när vi ska shoppa. Ska köpa julklappar till familjen och lite annat skoj

3 danten89:

skriven

Pizza är såå gott ibland:)

Jaså? Vad kul.
Kvällsbad?^^

Ja så vad såg du för film idag? =)

Dammsuga varje dag? ::O

kram

4 fashion:

skriven

Så himla gott :D

5 Tess:

skriven

Eller hur! Tusen tack för kommentaren fina du! :) Kram

6 Anna:

skriven

Gott med pizza!
Svar: Ja, det är inget vidare skoj. Men kan ju hoppas på att det inte är lika illa imorgon!

Ja, men att vakna av sig själv är ju det ultimata :)

7 Johanna Svensson ♡:

skriven

Mums ser riktigt gott ut :D

8 Erika:

skriven

Så smarrigt med pizza :)

9 ullie:

skriven

ha ha ca 2 mil från jönköping där ja bor hihh men brukar säga.. ja har fibromyalgi värk ofta så ja vill ha mycket värme o fint väder därför skulle ja emigrera till varmer land så denna sommar passar mej perfekt :)

10 Kaffehörnan:

skriven

Vad raffigt gott de ser ut

Svar: Det var jätte gott =) Speciellt när man badat och är extra hungrig!
~*~Clin~*~

11 yasmine mamma till dennis:

skriven

jag tror också på pojke. kram

12 yasmine mamma till dennis:

skriven

jag tror också på pojke. kram

13 Flisan:

skriven

sv: sextape såg jag i tisdags :P

14 Nathalie Tegelstam :

skriven

Mums, ser bara så gott ut :) kram

15 ♫♪ sandra:

skriven

gott!

16 jossan:

skriven

Mysig dag! Guuuu'så gott med pizza, jag behöver lunch nu känner jag haha;)

sv: Ja, verkligen flyttkaos kan man säga ;) Och vi är långt ifrån klar med möbler & grejer, även fast det bara är en 2a vi flyttat in i haha, men det blir nog riktigt bra när vi väl fått i ordning här tror jag :) Tack, det ska vi göra!

Okej, ja här är det också sol, verkar aldrig ge sig ;)

17 Caroline Kämpenberg ' :

skriven

Men vad gott!! :D

18 Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Men så gott! Nu blev jag bra sugen på pizza!

19 Tea:

skriven

Neeej va gott haha, nu blev jag riktigt riktigt sugen på pizza ;)

SV: Hihi ja men visst är hon söt vännen =) det är rasen malteser :D
och det hade jag inte kunnat säga bättre själv haha, fika måste man verkligen ha för att överleva ;)

ha nu en fortsatt fin torsdag fina du, kramar! <3

20 Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan:

skriven

Sv: Ja, verkligen! Han var ju bara 31 då han dog :/ Riktigt tragiskt...

Oooh, spännande!!! Visste inte att det finns en glassmak som kakan Dammsugaren :D Låter gott! Och blåbär är helt klart min favorit :D

Haha, jag är på grodjakt på nätet (;

21 V I L M A L A ♔:

skriven

ÅHH PIZZZAAA

22 Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Oj ja, visst blir man hungrig efter allt badande:)

sv: Tack snälla. Det var roligt att höra att du gillade mina bilder.

Kommentera här: