Tålde inte medicinen ;(

I fredags fick jag så sjukt ont i njurarna.
Men ville avvakta till lördagen då jag inte ville sitta på akuten i flera timmar!
 
Så i lördags var vi hos läkaren.
Njurbäckeninflammation!!
 
Fick medicin!
Första dagarna mådde jag ganska okej. Trodde jag mådde illa o var trött pga medicinen. 
 
Men i tisdags svimmade jag på morgonen.
Feber, illamående, kallsvettig o blodtrycks fall. 
Släpade mig till jobb ändå men blev hemskickad ganska så snabbt.
 
Sen har jag legat. 
Sovit sovit, sovit!
 
Visade sig att jag inte tålde medicinen!
 
Bejbi kom o tog hand om mig, hemmet och barnen.
Idag är jag på jobb.
Trött, sliten och svag
 
 
1 Life of Johanna:

skriven

åh stackare, krya på dig!

Nej, bebis var inte planerad, men vi längtar massor efter h*n :)

2 Alice:

skriven

Åh nej vad jobbigt! krya på dig!!

3 SARA EMILIA:

skriven

Kramar till dig! Hoppas det blir bra snart! <3

4 Janie:

skriven

Isch, inte kul att inte tåla medicinen...

Kommentera här: