Perfect Skin

För ett tag sen var jag på Perfect skin och fick en hudanalys =) 
Vi fick detta erbjudande när vi var på eventet där så då passade jag på att boka in mig!
 
Jag kom ut med en massa saker som jag ska använda till min torra hy ;) 
 
 
 
 
1 Lillabus:

skriven

Bra att få en sådan analys så man får rätt produkter till syn hy.

Min helg har varit mycket bra. Hade besök av pappa och hans särbo så blev en tripp på både julmarknaden i Haga och på Liseberg.
Hur var din helg?

2 Sarah:

skriven

Va kul för dej :) En sån har ja inte varit på men de e ja väl inte ensam om :)

3 Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan:

skriven

Sv: Om du har tur så finns det fortfarande kvar på Tv4Play. Det var nämligen där jag såg det :D

Min helg har varit både bra och dålig. Men till mesta dels bra! Har repat och haft uppträdande med kören! Hur har din helg varit? (: Massvis med kramisar fina du! <3

4 Jossie:

skriven

Jag har oxå torr hud :(

5 Ellie MJ.:

skriven

Härligt. Skulle jag också behöva. 😀💖

6 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Härligt med en massa nytt :)

7 Sanna Preifelt - JULKALENDER ❤:

skriven

Åh vad spännande :)

8 Charlotta Hägg:

skriven

Sv: Haha, vad roligt för jag är likadan!! Måste verkligen få veta vad det är för något om någon har en överraskning :D haha!

9 Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Hoppas att produkterna kommer fungera bra:)

10 Linda-Mamma till Alfred:

skriven

Hoppas dom funkar för dom fungerade desvärre inte på mig då det är ett ämne i ngn syra som är ganska stark..som gör att huden torkar ut ännu mer. Men nu har jag hittat det perfekta märket för min torra hy som funkar på mig!
Jaaaa hoppas du kan komma!Var på hugget där i januari o anmäl dig.

Kommentera här: