Så slarvig jag är!!

Jag hittar inte tiden till att skriva längre. Men jag lovar att skärpa mig!!

Helgen var supermysigt!
Tusen tack <3

Den började lugnt och skönt.
Åkte med Syrran till Burlöv för att shoppa lite =)
Blev även en fika på espresso house!

En underbart god frappino


När jag kom hem så hade min prins kommit och lekte med flickorna i trädgården.

Helgen fortsatte ute i trädgården.
Sågade träd, planterade jordgubbar och blommor, krattade löv och massa mer

Precis börjat!


Peter kunde stanna till i måndags för han jobbar eftermiddagsskiftet denna veckan =)
Så en natt extra i hans famn <3

i tisdags var vi i skogen hela dagen med "klassen" och fältgruppen.
Minst lika skoj som sist

Rökpaus =)






Idag var jag stendöd när klockan ringde.
Bara sovit 1h i natt.
Kevin och Bea körde hem vid 23-tiden igår och då fastnade jag framför datorn och sen när jag väl la mig så¨låg jag bara och vände och vred på mig.
grrrrr

Åkte till Svedala iaf och där var det mer än jag som var trött, vilket ledde till en del trams och skratt =)
Hem och kramades med min prins en stund och sen följde Kevin och Bea med hem =)

Lagade middag tillsammans och Kevin och Tindra bakade kanel och vanilj bullar =)

Så efter maten kröp alla tjejerna ner i min säng och tittade på shrek 2.
En stund senare kom Kevin in med varm choklad och bullar till oss =)

Dom åkte hem för en stund sen och jag väntar bara på att min prins ska ringa mig.
Vilket han gör om en stund =)
Han slutar 23,00 och är hemma strax efter det!'

imorgon ska jag med Milli till skolan för kvartsamtal.
Sen blir det hem och städa och tvätta.
ta ozzy och gå och hämta sessorn apå skolan och åka till Svedala för att sova hos Peter <3

tagit sessorna ledigt på fredag för vi ska till Göteborg med klassen och dom fick följa med =)
men mer om det då!!
1 Vicki:

skriven

Tiden den bara rusar i väg nu.



När slutar du skolan?



Var ni ute och klättrade i skogen?



Vicki

Kommentera här: