Sjukstugan =(

Igår hann jag nästan bara precis se klart på Bygglov innan jag slocknade i Peters knä.
Så mysigt =)
frös som en gris, som jag gjort nu i flera veckor!

Han väckte mig och vi gick vi hann precis lägga oss och sätta på en film,  när Tindra kom in sa att hon hade kräkt i sin säng =(
Så det var bara att gå upp och ta bort allt och bädda ner henne i min säng.
Peter intog soffan. Jag förstår han!

Sen vaknade vi med 30-45minuters mellanrum hela natten och sprang på toa, både Tindra och jag =(
Jag kräker inte iaf!!

Dagen har gått segt än så länge.
Är så trött, fryser och ont i hela kroppen!
Tindra har legat på soffan hela dagen som en död fisk.

När Milli åkte till skolan gick Peter också upp och åkte till Bara och handlade till oss =)
När han kom hem fixade han lite inne på toaletten och sen bakade han ett ostbröd
Kan man ha en bättre pojkvän?! Absolut inte <3

Peter gick för en stund sen, ska hem.
Onsdag ju och då ska han till djurens vänner ikväll.
Men han kommer ikväll igen =)

Nu ska jag och Tindra vila en stund innan Milli kommer hem!

Kommentera här: