Min mage =(

Igår när Milli kom hem så tittade vi på film, satt vid datorn och bara tog de lugnt.
Min mage höll på att döda mig :/
Bubblade och gjorde ont.

Peter kom precis lagom till Andra avenyn slutade =)
Då spelade vi kort och pratade om lite viktiga saker vi har framför oss.

Har en del beslut som måste tänkas igenom och isf gå vidare med dom snarast.
Men det kommer bli bra =)

Klockan hann bli 4 innan vi väl kom i säng.
eller ja, han sov ju på soffan, för lillfisen sover hos mig i med hon e sjuk.
Känns tryggare så =)

Jag vaknade för en liten stund sen av att Tindra vaknade =)
Underbart!
Peter gick upp med Milli idag, för han skulle ändå åka till Svedala.
Men vilken lyx!
Inte ofta man får sova längre än till 7 även om man inte ska iväg själv.
Du är underbar <3

Tindra äter frukost och jag ska börja plocka undan här hemma lite nu!

Kommentera här: