Sommar?!

Vilket väder det har varit idag =)
och imorgon säger dom som vet att det ska bli varmare.
Man klagar ju int enär det varit 27grader i solen som idag =)

Tindra har varit med mig idag.
Vi tog Ozzy och cyklade till bussen som tog oss till Svedala.
gick hem till Peter och lämnade Ozzy och några matlådor jag hade gjort.
Har han en snäll flickvän eller vad ;)

Mitt skal till mobilen hade med kommit =)
Ett Ed Hardy skal. Bara älskar det


Det är inte detta, men nästan.
Samma lejon fast mitt är rosa i bakgrunden =)

Gick till folkets hus och hade vår första show där med dagisbarnen som vi har haft ett samarbete med hela våren.

Sen gick vi till Ica och köpte en god frukost och begav oss hem till Peter och åt med han <3
Lite mys senare var det dax för den andra föreställningen.

Vi var hemma igen 15,30 och då var tindra trött så vi bäddade ner och oss tittade på barbie i min säng =)
Miranda kom hem vid 19,00 och då blev det mer mys <3

Kommentera här: