Grillning =)

Igår var jag som sagt i stan med Sanna =)
Vi körde först och växlade pengar till deras semester och sen in på en loppis =)
Därefter parkerade vi på phuset anna och gick ner till stan.

Gjorde några ärende innan vi mötte upp hennes kusin för en lunchdate =)
Vi bestämde oss för att äta på gränden. Där är så mysigt!
Satt där och snackade en stund innan det bar av vidare till affär efter affär =)
Sanna hittade vad hon sökte!
Själv köpte jag absolut inget alls. Var inte riktigt på shoppinghumör

Det sista vi gjorde var att köra till ICA Maxi för att handla mat till kvällens grillning och där mötte vi även upp Tindra =)
Sen körde vi hem till mig så jag kunde gå ut med Emma och lämna maten

Hem tll Dennis och grillade =) Sannas föräldrar kom också dit och åt med oss. Trevligt trevligt!!
Vi åkte hem vid 21-tiden och då var jag helt död i huvudet. Varför?? Vet inte. Tror de var vädret. regn, sol, regn, sol....Får så ont i skallen av de.

Idag fick jag frukost på sängen av mina små sessor! Underbara är dom. Finns inget bättre i denna världen!!

Vad händer idag då??
Så lite som möjligt hoppas jag. Sis kommer och lämnar sin bil här i kväll. Det gör även Sanna =) Bilvakt i 3½vecka =) Men nu under dagen så ska vi baka pizzabullar och kanske kanelbullar. Gott!!!!
1 Vicki:

skriven

Lät gott med pizzabullar?



Vart ska din andra syrra åka på semester någonstans?



Vicki

2 yvonne kvant:

skriven

Ja det kan dom ju göra för dom vet ju att bilarna är hela när dom kommer tillbaka.Hahahaha

Kommentera här: