Sista torsdagen i månaden!

idag när vi vaknade så gjorde jag och flickorna vid oss för att sen bege oss in till Flen med Eva och hennes barn. Gick och tittade lite uppe på torget. Som vanligt sista torsdagen i månaden så var de marknad=) Massa saker att titta på!! Efter någon timme ute i solen bestämde vi oss för att gå och köpa glass i kiosken. Och sen gav vi upp och åkte hem. Värmen tog död på oss!!

Väl hemma började jag tvätta och tvätta och tvätta! Blir så mycket mer tvätt på sommaren. Flickorna, ja även jag, bytar om stup i kvarten! Dom spiller glass och bytar så inte getingarna kommer, dom rullar sig i gräset, dom leker helt enkelt!! Mina älskade prinsessor njuter av sommaren till max!!

Nu är det inte lång tid kvar på sommarlovet!! Vilket känns både skönt och skrämmande. Jag vet vad som väntar=) Skönt att få någo "vettigt" gjort igen. Älskar att vara mammaledig med flickorna varje sommar, men dom behöver komma tillbaka till skolan/dagis lika mycket som jag. Det märks! Saknar sina kompisar och att ha något annat att göra. Även om jag sysselsätter dom hela dagarna så är det inte samma sak!

Nu är Youssef ute och spelar kubb med dom. Jag ville till sjön, men det var bara Milli och jag som ville det så =( Ska ner och byta maskin nu iaf!!

Kommentera här: