Det bästa med helgen

Det bästa med helgerna är att hela familjen, oftast, är samlad och vi äter god frukost  tillsammans.

Sitter och pratar om allt mellan himmel och jord och njuter en bra stund =) 
Dagens planer smids och vi njuter lite extra!



 
Ostscones, te, marmelad, pannkaksmuffins, ost.
En perfekt frukost! =) 
 
 
 
 
1 Flisan:

skriven

SV: ja super mysigt :D

2 Petra:

skriven

Sv tack det är jobbigt

3 FrökenTV, bloggen om tv och film:

skriven

ser mumsigt ut

4 MADDISENJ.SE:

skriven

Åh tack snälla! Jag och magen mår bra men det börjar bli tungt och lite jobbigt. Den lilla får gärna titta ut snart :) Hoppas du mår bra tjejen. Det där såg riktigt gott ut :D

5 Boel:

skriven

Mysigt :)

Sv: Ja, men precis :)

6 J:

skriven

åh gud så gott!

7 vivi:

skriven

Mmmmm gottigott!! Älskar också just frukostar! :)
Har ju blivit bortskämt med att äta frukost tillsammans i ett halvår men nu när maken började jobba så får man ta till vara på helgerna igen :)
Hmmm verkar som om alla är sjuka eller har varit det :P
Ha en underbar helg !!
Kram

8 Kashaya:

skriven

Mysigt.=) Älskar helgfrukostar när man inte har så bråttom.

9 Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Åh, långfrukostar är så mysigt:) Har ni gjort något speciellt under dagen?:)

10 natalia:

skriven

Jag har flyttat! (förlåt om du redan fått denna kommentaren)

Jag försöker nu att kontakta mina läsare om att jag har en ny blogg: http://nouw.com/nataliatrojan

Hoppas du fortsätter följa och kommentera där!

Kram!

11 Pauline:

skriven

så mysigt :)

12 Mia Forsberg:

skriven

Mums så gott det ser ut! Jag som sitter här och är sugen på scones med ost och marmelad, haha. :) Men jag ska äta äggmacka och fröknäcke med ost, det är också gott ;)

Ja det var en bra och lugn lördag fast jag fick en del gjort, så jag är nöjd. Idag blir det att tvätta och sen bara ta det lugnt :) Vad ska du göra idag?

Det är ingen fara med mig på det viset, jag är inte sjuk, men var till gynläkaren och tog nya cellprover, vävnadsprov (eller vad det heter) och hormonprov.. :/ Har lätta cellförändringar så de måste ta nya prover då och då för att se om det blir bättre eller sämre.

13 Alice:

skriven

noom vad gott!

14 Släpp taget. följ flödet:

skriven

Åh vad mysigt! Det där kan man verkligen kalla en perfekt frukost! :)

15 danten89:

skriven

Pannkaksmuffins? Pankakssmet i ugneN?=)

Bättre idag? =)

Jo allt fint.
Kom precis hem, sovit borta inatt, tihi.

Du får krya på dig ;)

Japp.
Såg du videon :D
Du får gärna följa mig på youtube^^

kram

Kommentera här: