Buzzar

Jag är en Buzzador och har nu testat Teisseire.

Teisseire är en lågkaloridryck av fruktjuice och inget tillsatt socker.
Liten och smidig och finns i 3 smaker. 

Mina tankar:
Jag älskar att den är så liten. 66ml men ger ändå 5liter dricka. 
Smakerna äpple & svartavinbär och sommarfrukter var verkligen favoriterna här hemma.

Jag har inte sett den i affären själv men vet att den ska kosta runt 29kr vilket jag tycker den helt klart är värd.


1 Beatrice:

skriven

Det låter bra de, :) Krya på dig!

Hur är det med dig? kram

2 Petra:

skriven

sv får passa på att vila mig nu när jag är sjuk så jag kan jobba på måndag igen tack detsamma

3 danten89:

skriven

sånt där gratisprov?

jag skulle aldrig punga ut 29 spänn för en dryck?
aldrig
speciellt inte när man spär ut med eget vatten,
det skulle jag skriva om jag fick testa den.

Jag kollar Downton abbey och myser
Var på höstmarknad förut? ;D

dudå=?

vad goda chipsen lät då;)

kram

4 danten89:

skriven

Men jag vann inget på de förbaskade lotterna ;)
Ville ha en sån hink fullt av gott ;)
Haha.

Japp med massa lösgodis ;)
Massa nya sorter som fanns att välja på, ICA säljer för 39:90 kilot denna helgen, billigt va? ;)

Jaså?
Nej jag köper aldrig saft, det är för blaskigt, isåfall lägger jag egen tärnade fruktbitar i vatten med is eller så köper jag hellre en god juice ;)
gillar inte fun light heller

kram

5 Life of Johanna:

skriven

Låter spännande det där, där kanske man skulle gå med :)

Japp magbild är nu tagen... dyker upp på bloggen inom kort :) typ imorgon eller måndag :)

6 Flisan:

skriven

sv: tack :D

Kommentera här: