Mys i ensamheten

I torsdags efter jobb åkte jag ner snabbt till centralen.
Hann med en snabb fika på espresso house  👍 
 
Pepparkaks  kladdkaka med en hasselnötslatte.
 
Sen tog jag tåget till Oxie för ett möte där.
 
Väl hemma igen blev det att laga middag, göra läxa med tindra och andas :)
 
1 Jasmine:

skriven

sv;
detsamma

2 Kashaya:

skriven

Pepparkaksklasskaka lät gott.=)

3 yasmine mamma till dennis:

skriven

ja de är det verkligen
nu var det dock några nätter sen jag sov ser förjävlig ut både jag och sonen ligger i hosta.bläää. jobbigt med den stora magen att hosta hela tiden trots detta ordnade jag kalas igår och nätt och jämt orkade jag igenom det. men kul var det. men efteråt värkte kroppen så jag kunde knappt gå eller röra mig. ändå julpynta man efter till 11 på kvällen efter att ha tagit all städ och diskning som ett barnkalas för med sig. vad tyckte du om espresso house pepparkakschessecake? för mig blev det en besvikelse hade hoppats den var godare.
vad händer hos dig idag? kraaaam

4 Susanna:

skriven

Vad gott det verkar!

sv: Ja precis, det kändes på nåt sätt att "jaha är filmen slut redan, det hände ju inte så mycket..." men jag vet inte - jag gillade den ändå! Men känns ändå lite onödigt att göra 2 filmer av den faktiskt

5 MATILDA:

skriven

Mums :D

6 jonna:

skriven

hittade en snökula idag i butiken Nille. Finns även på plantagen :) Så kika där!

7 Emmelie:

skriven

Men å vilka fina festliga muggar de fått! Vilken sucker jag är får sånt alltså!

8 Ida Lindborg ♡:

skriven

åh mums :)

Sv: hihi jaa, visst är hon sööt! :D

Kommentera här: