På väg iväg ;)

Sitter på bussen från Ystad nu mot Borrby.
Ska spendera helgen där med några damer i en stuga som vi har hyrt :)
 
Sååååå mysigt det ska bli att komma bort lite.
Så ni harkanske lite förståelse  om jag inte svarar på era kommentarer  ;)
 
 
1 Emelie:

skriven

Hoppas att du får en riktigt fin helg :D

2 Anonym:

skriven

Sv vad mysigt själv ska jag städa, i morgon så ska jag åka hem till familjen sen på söndag blir det bara ta det lungt

Svar: Hoppas du haft en bra helg =)
~*~Clin~*~

3 juliaa:

skriven

sv; ja :) tack detsamma!

4 Alice:

skriven

ha det så trevligt!

5 kelly:

skriven

Mysigt:D

6 Kajsa-Stina:

skriven

sv:Ja det gör ju det! Vad använder du dig av för parfym just nu? Vill du ha samma eller ska du byta? :)

Trevligt! Skulle egentligen på fest idag men känner mig inte så kry till det tyvärr. Men det kommer ju fler fester :)

Hoppas du har haft en bra dag idag!

7 V I L M A L A ♔:

skriven

härligt :D (Y)

8 Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan:

skriven

Tjenixen på dig!

Nu är vinnaren av Veckans blogg korad. In och kika om det blev DU! (: http://musicismyboyfriend.blogg.se/2014/august/bilder-som-formodligen-manga-bloggare-skulle-spara-i-sitt-arkiv-publicerar-hon-offentligt.html
Ha en fortsatt fin fredagskväll!

9 S o p h i e:

skriven

- Ja gud inte alls långt kvar! Jag förstår inte själv att jag inte är nervös, men det kommer väl :)

10 yasmine mamma till dennis:

skriven

kommer nog avslöja namnet rätt snart svårt att hålla tyst ju hehe.
Nu ska jag dra mig till sängen så man orkar morgondagen
kraaam

11 danten89:

skriven

Jaså? .)
Vadå? Varför hyra stuga? :D
KUL :P

Vad händer annars? :)

Hur mår du då?

kram

12 Cajsa Lindahl:

skriven

ja, verkligen! så skönt med helg nu! :)

13 mot plus:

skriven

låter härligt!=) Ha en fin lördag! =)

14 Sarah:

skriven

Va mysigt o hyr en stuga :)
De e alltid kul o komma iväg lite :)
Hoppas ni får de jättebra :)

15 Pernilla:

skriven

Ha en trevlig helg. Hoppas du får lite lördagsgodis i flytande eller fast form.
/P

16 fashion:

skriven

Gott med kaffe! :D

17 Släpp taget. följ flödet:

skriven

Alltid härligt att få komma bort från "verkligheten" en stund! :)

Kommentera här: