Båten hem =)

10.00 i fredags gick båten hem från Travemunde.

Här åker vi under Öresundsbron ;)
  
 
  
 
  
  
  
 
19,00 kom vi fram till Malmö igen =) 
Hem till mig för att kasta av alla mina saker och sen vidare mot Skurup där vi sov  =) 
 
 
 
1 Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Jag vill också åka på en båttur!

2 Tea:

skriven

Åh men vad kul, och så fina bilder gumman =)

SV: Ja men precis fina du, helt rätt! och det var så lite så vännen hihi, så roligt att han inte bara är din kille utan din bästa vän också :D
Och förstår dig att du hade panik.. men jag tycker de knappt behövs köpas något på varandras födelsedagar om man hittar på något roligt istället hihi, som resan :D Hoppas du haft en underbar dag söta du. Massa kramar <3

3 Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan:

skriven

Sv: Tack så mycket fina du!
Inte? Du måste du besöka den. Vi har en väldigt fin djurpark här i Borås :D Självklart, när jag har redigerat lite bilder så ska du få ta dig en kik!

Vad härligt å höra att du beskriver människorna som sådana. Låter som ett land som man borde besöka någon gång (:

Kram kram, ha en fortsatt fin onsdag!

4 Lillabus:

skriven

Mysigt med en båttur :D

5 NICOLE:

skriven

Fint! Och mysigt :D

SV: Det var supergott! Vi firade att Henrik slutat jobba ;) haha
Jaa ni måste också göra det tycker jag!! :) Är ni förlovade? Minns att ni hade ett par år på nacken så jaa nu får ni allt göra det :D hih

6 Sarah:

skriven

Kul o åka båt :)

7 caroline ♡:

skriven

sv: visst är det! sjukt gott =)

8 bookofems.blogg.se:

skriven

fina bilder!!!

9 Ida Lindborg ♡:

skriven

härliga bilder!

Sv: jaa :) åh tråkigt, fast jag hade gärna velat ha regn nu hehe för tycker det räcker med sol :)

Kommentera här: