Söndag igen =(

Igår kom mamma och hämtade oss på morgonen så åkte vi och lämnade P i Svedala först och sen till Skurup. Köpte bullar och åkte hem till mormor <3
Stannade inte så länge, men jag fick träffa henne iaf =)

Åkte till Svedala och gick hem till P, men han var inte hemma. Flickorna och jag gick och handlade lite och gick ut med Emma.

När P kom  hem så gick vi och handlade middagen.

SUper gott! Tack!

Film, film och lite mer film blev de på kvällen!

Idag vaknade jag till när P gick upp och låg vaken till han hade gått. Jag kallade in Milli i sängen för jag frös =) Tindra låg redan där inne ju!
Så vi låg och mös till klockan var över tio!
Toppen!

Ut med Emma, duscha och ge sessorna mat.



När P kom hem fick Emma nytt halsband av honom =) och även en massa mat =)


Vilken snygg sessa =)

Tack! Du är en ängel!

Nu är flickorna och handlar, för tredje gången idag
Kanske därför vi inte bott nära en affär på över 3år!
Man blir ju fattig :P

Fuck vad de snöar ute :S
Vill inte detta mer nu!!
Vill ha sommar och sol. Älska!!

Ska åka hem om 2h.
Laga mat och diska,
Usch hatar o veta att man måste hem och göra de.men hann inte igår ju =(

Kommentera här: