Söndag och mys!!

Vaknade tidigt. redan vid 8!
Låg kvar i sängen och försökte somna om, men det slutade med att jag låg och kollade på när P sov =)
Så fridfullt!!

När klockan var lite över tio gick jag upp och satte mig och tittade på hipp hipp på datorn =)
Sen kom Söt också upp och satte sig vid datorn.
En stund senare hoppade vi in i duschen och jag packade ihop mina saker och begav mig till bussen.

Väl hemma så plockade jag undan lite och tvättade två maskiner tvätt.
Var även ute och matade kaninen och kastade in saker i stallet.
Hittade vattenlåset som vi vatt av med ett tag :)

Hann sitta ner en liten stund innan mina sessor kom hem =)
Miranda visade alla sina saker hon hade fått i paket och sen berättade dom om sin helg och jag om min.
Saknat dom jätte mycket, men när man hör hur roligt dom haft de så känns allt så mycket bättre!

Lagade middag och sen frågade min minsta bror om han fick komma.
Så de gjorde han med en bag full med saker till oss <3

När han senare körde så nattade jag flickorna och satte mig vid datorn och pratade med Söt på msn!
Känns så jobbigt att inte ha han här. Men det är bra att sakna =) Försöker intala mig själv det iallafall ;P
Imorgon kommer han med mig hem och stannar till tisdag <3
Sen dröjer de några dagar till vi ses.
Usch vad jobbigt!!
Men DET ÄR BRA att sakna!!!

Ska snart krypa ner i sängen.
Fick denna låten skickad på msn av en kompis precis.
Så underbar!!



Bjuder här på en bild på mig och Söt från igår när vi var hemma hos Robban.
En trött Clin och en glad Pidde<3


-13!!
Mår man bra?!?
1 Vicki:

skriven

Det är mycket kalasfirande den närmsta tiden. Så i lördags var vi på kalas med middag. Stannade där och såg melodifestivalen.



Sedan igår söndag hade Ronja barnkalas här hemma. Så helgerna springer snabbt förbi här.



Vicki

Kommentera här: